Jag tycker det är bra pris på det objektet. Saknar ju bara baklyktan och rätt sadelklädsel.
Gissa hur svåra och dyra delarna är om man köper ett okomplett objekt.
Den gick för 10100;- till någon "Pluto1" hoppas inte det är någon slaktare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mm hoppas den får ett gott hem håller med dig tompa hoppas att det inte var nån tradyraslaktare som fick den <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->riktigt billigt för en 2000 tror dock inte att det är 54-55 års modell på den eftersom jag har för mig att tillverkningen på dom började som 56 års modell, tycker det ser ut som en 58 av stripningen att döma, och mätarplåten på styret <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara 6 mil från mig, men jag åker på semester norrut idag...
Typiskt att det ska dyka upp ett intressant objekt på "hemmaplan" när man inte har en möjlighet att vara med - men förhoppningsvis blir det budgivning + att den blir dyyyr. <!-- </EdIndex> --></div>
Och ja röret är inte snyggt men med det passiva systemet så toppade den drygt 70 och med detta fula rör gör den 80-85 och som jag i min glädje skrev i en annan tråd körde jag i från alla moppar i Old Ox rallyt i går.