<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bil man fick äran att åka med i Corvette -68 cab 427 cui, man. låda bilar man skulle vilja ha Cruisingen som jag nuförtiden tycker borde kallas parkering Tjejer i min smak.. (äger en Opel) lite av dryck som intogs..( fördel med att vara passagerare...) & som alltid innan hemfärd (burgers) (& Yes nedcabbat hela vägen hem i 110 kmh ) Annars en trevlig dag/kväll okey lite
Lägger väl in en Moppebild för att inte bli utkastad..snygg <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har hört att det var en kanondag.
I onsdags körde några Moonshinare till Gamlia och på fredag blev det en stadssväng. Vi var hemma och hade fullt upp med flytt som vanligt... <!-- </EdIndex> --></div>
Nja Nog för att det inte är den pv:n som ja håller på att renovera, men den där var också kul att köra. Det är en kompis farsa som äger den. För övrigt ska jag besikta farsans pv på fredag. Ska underredsbehandla och fixa bromsarna så dom inte drar åt ett håll. Sen så tror jag att det inte ska vara några större problem. <!-- </EdIndex> --></div>