<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ett snyggt jobb Pangerva med finish och snyggt detaljarbete jäkligt fräck moppe..tio av tio möjliga <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag säger som Helt appropå-gänget i sin parodi på Christer Glenning i Trafikmagasinet: "Den får sex stjärnor av fem möjliga, och det är rikitgt, RIKTIGT bra!"... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klockad förra helgen till 43 km/h enligt GPS'en.
Går faktiskt riktigt bra och med god styrka. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:Citerar från tidigare inlägg. "Jag har monterat en ny hastighetsmätare.
Tog en bit plåt från en hållare till stuprör, klippte till en passande bit och gjorde hål i mitten.
Plåtbiten som böjdes efter huset sattes dit med vit silicon.
Mätaren går nu att montera/demontera med cykeldatorns bajonettfattning.Återstår programering och test när det nu blir av."
Nu är visserligen programmeringen gjord men inte kollad.
Mätaren är en från Clas Ohlson men av den lite dyrare typen 149:- tror jag den kostade. Bra form iaf.
Jag har också en cykeldator på min Cornette. Det som är bra är att du förutom hastighetsvisning gratis får en klocka, trippmätare, max.hastighet (60 km/h på min ) samt total körd sträcka, beroende vad du har för funktioner på "datorn". <!-- </EdIndex> --></div>