<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick en fråga om min kopplingsarm som jag har är till 2 eller 3 växlad. Själv har jag ingen aning om vad skillnaden är. Någon som vet? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo till sachs, min kopplingsarm är cirkus 7cm lång om man räknar från armsplattan och neråt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe jo att den är kortare har jag förstått men skulle som va kul å veta om jag har till en 2 eller 3 växlad. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->NRoos, det finns tydligen ingen som har något att mäta med, och jag har ingen sachs i närheten. Hoppas att du får veta när någon tagit fram tummisen, lycka till <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Växelarmen till 2-vx är cirka 50 mm och till 3-vx cirka 60 mm lång. Det är inte den delen som går ner i motorn som skiljer utan det är själva kopplingarmen som wiren fästs i som skiljer. <!-- </EdIndex> --></div>