Hjälp!! Flinta lameller
-
Hjälp!! Flinta lameller
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->E de en omöjlighet att få tag på lameller till flinta 12;bommar??????????
Snälla...jättetacksam för hjälp! <!-- </EdIndex> --></div>
Snälla...jättetacksam för hjälp! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag säger som Gunde:
"INGENTING ÄR OMÖJLIGT !!!!!!!"
Åk till närmaste vattenskärare med en Flinta lamell, ett knippe Sachs lameller och en skaplig bullpåse.
Sen mäter han av Flinta lamellen, och skär ut nya av Sachs lamellerna och pular truten full med bullar resten av dagen
<!-- </EdIndex> --></div>
"INGENTING ÄR OMÖJLIGT !!!!!!!"
Åk till närmaste vattenskärare med en Flinta lamell, ett knippe Sachs lameller och en skaplig bullpåse.
Sen mäter han av Flinta lamellen, och skär ut nya av Sachs lamellerna och pular truten full med bullar resten av dagen

Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nää, jag har ingen egen, men en polare funderar på att köpa en till sin firma 
Jag brukar anlita en vattenskärare som är kund på jobbet, och på så vis byter vi lite tjänster.
Dom klarar av att skära 300 mm tjockt stål
På jobbet så har vi en maskin står i Gävle som skär ut packningar.
Det smidigaste är om man själv kan göra programmet för skärningen.
Tex i Auto CAD eller Solid Works, och sen bara skicka filen till vattenskärarn så slipper han ödsla en massa tid på programmering. <!-- </EdIndex> --></div>

Jag brukar anlita en vattenskärare som är kund på jobbet, och på så vis byter vi lite tjänster.
Dom klarar av att skära 300 mm tjockt stål

På jobbet så har vi en maskin står i Gävle som skär ut packningar.
Det smidigaste är om man själv kan göra programmet för skärningen.
Tex i Auto CAD eller Solid Works, och sen bara skicka filen till vattenskärarn så slipper han ödsla en massa tid på programmering. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Komplett lamellpaket 12 bomar hva NOS
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=115806403 <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=115806403 <!-- </EdIndex> --></div>
-