Nya Dököttvideon

Egna filmer och ex. Youtube klipp
äckelpekkasin

Nya Dököttvideon

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dökött erbjuder lite svalka i sommarvärmen med nya låten "Dalom" :D .

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yZ67YkaSHeQ"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yZ67YkaSHeQ" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket bättre än Lee och Nancy Härligt 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säger bar en sak det märks att ni är från Dalom som folk tal om mvh cobra mera mera vill vi höra!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för det :D
Om ni inte kan få nog av Dökött (och vem kan väl få det) så gå in på vår myspace sida och titta,lyssna och njut.
Jag är för dålig på datorer för att länka och krångla. Men det kan väl vara värt några få knapptryck för att få den ultimata njutningen thumb_up . <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Störtskön låt och video :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Störtskön låt och video :D
Orginallåten tror jag heter"we going to Jackson" sjungs av Lee Hazelwood och Nancy Sinatra, på svenska hette den " Vi åker till Laxå" det var 70 tal 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

alf-johan skrev:
Orginallåten tror jag heter"we going to Jackson" sjungs av Lee Hazelwood och Nancy Sinatra, på svenska hette den " Vi åker till Laxå" det var 70 tal 8)
Ja visst är det den! Johnny Cash har också sjungit den med June Carter. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Raketsport skrev:
alf-johan skrev:
Orginallåten tror jag heter"we going to Jackson" sjungs av Lee Hazelwood och Nancy Sinatra, på svenska hette den " Vi åker till Laxå" det var 70 tal 8)
Ja visst är det den! Johnny Cash har också sjungit den med June Carter.
Ja Jag såg nyligen filmen om Jonny Cash på TV faktiskt ganska bra 8) <!-- </EdIndex> --></div>
HillBilly
Forumsponsor

re

Inlägg av HillBilly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl dax för en låt om moppar nu ?
:D :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Glad skit
äckelpekkasin

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Visst är det "Jackson" i dökött-tappning :D .
Jag gjorde en låt i min ungdom som handlade om en moppe, men då var man så insnöad på tjejer och sånt så rimmen var i stil med: tjejer blir våta av en Dakota , men glapp av en Zundapp :roll: , Så vi får väl se om jag mognat lite efter det så att jag kan göra ett nytt försök :wink: . <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hörru Peter hur ska man göra för att förvärva en t shirt med det grymma bandet DÖKÖTT på mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadu Mr.Cobra.
Just för tillfället har vi bara ett par stycken kvar i storlek small, och om jag kommer ihåg rätt från det korta ögonblick jag såg dig i Säter kanske inte det räcker till :wink: .
Men jag lovar att nästa gång vi trycker nya så ska jag självklart ordna en snygg tröja åt dig.
Om jag kommer ihåg det till Mellsta så tar jag med en skiva till dig som plåster på såren. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lägg gärna upp bild på hur era t-shirts ser ut om fler är intresserade. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men vad säger du peter tror du inte jag kommer i en small nä det tror faktist inte jag heller, gick det bra med emblemet till senioren hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du kan ju ha tshirten som mössa Cobra :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Skriv svar