Fotplattor till Crescent Golden Champ
Fotplattor till Crescent Golden Champ
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte bara tippsa om att det finns en som börjat göra fotplattorna i plast till Golden Champ(850:-/st),såg en anonns i Classic Motor nr12/2008
tel. 0414-32159
Jag började på en renovering på en sådan moppe för några år sen,men efter alla år av letande just efter dessa ...så tröttna ja,men nu finns det tydligen sånna...lycka till. <!-- </EdIndex> --></div>
tel. 0414-32159
Jag började på en renovering på en sådan moppe för några år sen,men efter alla år av letande just efter dessa ...så tröttna ja,men nu finns det tydligen sånna...lycka till. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är oxå nyfiken på dom där fotplattorna...har visserligen originalplattorna kvar, men dom är ju lagade av förgående ägaren ett antal gånger
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe ..
Satt och tänkte på samma sak..
den som köper först kan väl hänga in en bild
Jag har också några hemmagjorda ifrån fd ägare
inga större fel på dom , men kan man komma närmare original så gör man det
'En liten fråga som nån kanske kan svara på
mitt fäste till framlampan är kromat
ska dom vara guldfärgade ?? "lägger med en bild"

Apropå krom .. mkt nöjd med lampkåpan på tradera .. tack Raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
Satt och tänkte på samma sak..
den som köper först kan väl hänga in en bild

Jag har också några hemmagjorda ifrån fd ägare
inga större fel på dom , men kan man komma närmare original så gör man det
'En liten fråga som nån kanske kan svara på
mitt fäste till framlampan är kromat
ska dom vara guldfärgade ?? "lägger med en bild"

Apropå krom .. mkt nöjd med lampkåpan på tradera .. tack Raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) japp fästet skall vara guldfärgat, har faktiskt aldrig sett cromade..måste vara nåt somär gjort för att pimpa moppen..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man vill ha en nästan ny motor till champen
http://cgi.ebay.de/Sachs-Motor-NEU-50-3-BKF-S-fuer-Hercules-KTM_W0QQitemZ180307042221QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item180307042221&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
endast 2 timmar kvar
det står t.o.m NY <!-- </EdIndex> --></div>
http://cgi.ebay.de/Sachs-Motor-NEU-50-3-BKF-S-fuer-Hercules-KTM_W0QQitemZ180307042221QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item180307042221&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
endast 2 timmar kvar
det står t.o.m NY <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Har aldrig sett kromade lykthållare heller, de ska vara guldlackade. Tror som Raketaren att det är ett "Pimp my moped" jobb.
Såg den motorn och dräglade... Synd att man hade för lite guldtior i börsen bara för att kunna buda, men visst hade den varit fin på F50'n. Måste ändå säga att den inte blev alltför dyr med tanke på att den var NY o oanvänd. <!-- </EdIndex> --></div>
Ahh, är det du! Vad bra att du blev nöjd med den.S_Compakt skrev: Apropå krom .. mkt nöjd med lampkåpan på tradera .. tack Raketsport
Har aldrig sett kromade lykthållare heller, de ska vara guldlackade. Tror som Raketaren att det är ett "Pimp my moped" jobb.
Såg den motorn och dräglade... Synd att man hade för lite guldtior i börsen bara för att kunna buda, men visst hade den varit fin på F50'n. Måste ändå säga att den inte blev alltför dyr med tanke på att den var NY o oanvänd. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Re: Fotplattor till Crescent Golden Champ
425kr/st .. dock inga nu på lager (långt till åkväder?)
Återkommer självklart med bilder , när jag fått hem dom <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har ringt , och det lät MYCKET lovande, sen var priset 850 för 2 ststensbol skrev:Tänkte bara tippsa om att det finns en som börjat göra fotplattorna i plast till Golden Champ(850:-/st),såg en anonns i Classic Motor nr12/2008
tel. 0414-32159
Jag började på en renovering på en sådan moppe för några år sen,men efter alla år av letande just efter dessa ...så tröttna ja,men nu finns det tydligen sånna...lycka till.
Återkommer självklart med bilder , när jag fått hem dom <!-- </EdIndex> --></div>
Re: Fotplattor till Crescent Golden Champ
Fick ett samtal idag .. fotplattorna är klara
lägger in en bild när jag fått hem dom <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Jag har ringt , och det lät MYCKET lovande, sen var priset 850 för 2 ststensbol skrev:Tänkte bara tippsa om att det finns en som börjat göra fotplattorna i plast till Golden Champ(850:-/st),såg en anonns i Classic Motor nr12/2008
tel. 0414-32159
Jag började på en renovering på en sådan moppe för några år sen,men efter alla år av letande just efter dessa ...så tröttna ja,men nu finns det tydligen sånna...lycka till.
Återkommer självklart med bilder , när jag fått hem dom
Fick ett samtal idag .. fotplattorna är klara
lägger in en bild när jag fått hem dom <!-- </EdIndex> --></div>