Cylinder

sister ray

Cylinder

Inlägg av sister ray »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolvclipset hade sönder min cylinder. Nu behöver jag en ny, eller ja, en begagnad :)

Ska sitta på en compact med sachsmotor. Gärna med pluggen dragen och/eller överdimensionerad. Fast viktigast är att den är i bra skick.

/Fredrik <!-- </EdIndex> --></div>
Vegge

Inlägg av Vegge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det stora eller lilla cylindern du letar efter? <!-- </EdIndex> --></div>
sister ray

Inlägg av sister ray »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stora helst. Jag har en mindre version nu, fast den är i kasst skick.
Men vilken roll spelar det om man har den lilla eller den stora? har inte fattat det ännu... <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en Jofrab 54 cc, i fint skick, om du är intresserad <!-- </EdIndex> --></div>
sister ray

Inlägg av sister ray »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->klart jag är intresserad!
Men 54cc, är det vanligt insug då? Har inte nån kyrkports ännu... <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har visserligen en kyrkportare ligger, men den är såå dj....la dålig så jag vill inte sälja den, till någon. <!-- </EdIndex> --></div>
sister ray

Inlägg av sister ray »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ajaj. ja då är det inte så mycket att göra åt det :(
Men tack i alla fall! <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var bor du har en stor cylinder med pluggen ur erbjöd en annan den på forumet men hörde aldrig av han så den är din om du hämtar den mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>
sister ray

Inlägg av sister ray »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack för erbjudandet! Men avhämtning kan nog bli lite svårt. Jag bor i Malmö, och om jag fattat det rätt så bor de flesta här norrut? Du vill inte skicka? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Jag har visserligen en kyrkportare ligger, men den är såå dj....la dålig så jag vill inte sälja den, till någon.
Ok sälj den inte, ge bort den till mig istället thumb_up

Det går bra med en vanlig 12a om man sätter en plåt mellan förgasaren och cylindern så det blir tätt <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:
tompa skrev:Jag har visserligen en kyrkportare ligger, men den är såå dj....la dålig så jag vill inte sälja den, till någon.
Ok sälj den inte, ge bort den till mig istället thumb_up
Jag ska försöka komma ihåg att ta med den till Mellsta, och visa den, sen tror jag inte du vill ha den gratis ens :car: <!-- </EdIndex> --></div>
sister ray

Inlägg av sister ray »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm. Jaså det ska funka bara man sätter en plåt emellan. Men det låter inte så krångligt..
Ska tänka lite på det.

Men hur mycket ska du ha för den Tompa? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar