Husqvarna flinta delar nu med bild

skorped-t5

Husqvarna flinta delar nu med bild

Inlägg av skorped-t5 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skruven som håller plastdrevet till hastighetsmätardrivningen till en flinta sökes. Den är vänstergängad storlek m4 kanske se bild :)

Bild

PM om du har en som passar <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet inte exakt hur prylen ser ut men jag har lite Flintaskrot som ligger, ska kolla i helgen om jag kommer ihåg.

Bor du i Skorped? <!-- </EdIndex> --></div>
skorped-t5

Inlägg av skorped-t5 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Vet inte exakt hur prylen ser ut men jag har lite Flintaskrot som ligger, ska kolla i helgen om jag kommer ihåg.

Bor du i Skorped?
Japp bor i Skorped (Mosjö). Vart bor du då? <!-- </EdIndex> --></div>
skorped-t5

Inlägg av skorped-t5 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ingen som har :( <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha, nu vet jag vad jag ska kika efter. Tar en titt på grejerna som jag har.. nån kväll. <!-- </EdIndex> --></div>
skorped-t5

Inlägg av skorped-t5 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Aha, nu vet jag vad jag ska kika efter. Tar en titt på grejerna som jag har.. nån kväll.
låter bra :D <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns en kille som kallar sig för Kirre på forumet han hade massa hva dela <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har nu spanat in de Flintagrejer jag har kvar.

Har ett block med glappfri vev och kopplingskorgen kvar. Känns inte som att jag vill riva den för att sälja en skruv, tyvärr.

Kolla tradera efter blockhalvor, kan finnas nåt om du letar lite. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar