Men du är inte sugen på att åka en runda nån dag? <!-- </EdIndex> --></div>
Tack Lasse för erbjudandet men jag har både pakethållare och kedjeskydd men dekaler kanske jag ska handla lite senare ev. tillCaddylasse skrev:Har Pakethållare med fästen och kedjeskydd om du vill komplettera. 150 kr plus frakt. Begagnat skick.
Har även dekalerna om du vill ha nya.
Detta är en rätt ovanlig moppe, var rädd om den.
Lasse
Stämmer bra det.Jag köpte det på tradera och det var i fint skick utanNymans2013 skrev:Låter som om du pratar om min gammla dämpare och krök om jag sålde på Tradera. Isåfall som försvar mot spåren säger jag att jag var 15 och trimsugenMarqz skrev:Snyggt!!
Jag har fått min någorlunda komplett så nu är det bara ut och köra lite i sommar värmen men först måste jag få någon att lägga igen 2 stycken
uppkapade spår i ljuddämparen som förra ägaren hade gjort
för att få dit en grovkrök.Men sen blir det att gasa.Den är ju visserligen
inte i det skick som din är men då kanske man slipper vara rädd
att den ska bli repig
Mvh Markus
Är det redan Jul.Caddylasse skrev:Nyförzinkade delar, finns det nåt roligare ?
Dessutom slipper jag bult med fel märkning på skallen.. Vad är en Bufo mot en äkta Schmid, som det skall stå på på Puchskruvar.
Köpte en Nevada idag, för att göra en tant glad. Hon prutade själv från 8000 kr till 3000 kr för att bli av med den. Nån som behöver en Nevada ?
Styret behöver jag själv. Det är en 79, blå. Har inga bilder just nu, men det kan ordnas.
Caddylasse skrev:Nyförzinkade delar, finns det nåt roligare ?
Dessutom slipper jag bult med fel märkning på skallen.. Vad är en Bufo mot en äkta Schmid, som det skall stå på på Puchskruvar.
Köpte en Nevada idag, för att göra en tant glad. Hon prutade själv från 8000 kr till 3000 kr för att bli av med den. Nån som behöver en Nevada ?
Styret behöver jag själv. Det är en 79, blå. Har inga bilder just nu, men det kan ordnas.
Caddylasse skrev:Tänk att få allt det blanka utan att betala. Grattis.
Skickar med en bild på mitt styre, hämtade det idag, moppen det satt fast på följde med.
Den såg rätt ok ut, för att varra en risig Nevada.