vurpollon jofa svemo G värde?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Wiklund

vurpollon jofa svemo G värde?

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej! jag har kommit över ett vurpollon av märket jofa som är svemo godkänt. jag köpte den billigt och lackade om samt satt på en fin dekal. :wink: nu undrar jag vad den kan vara värd som den är nu. Jag fick dessvärre inte på mig den så att behålla är inget alternativ. :cry:

men men! den är något maläten innuti men är NOGRANNT tvättad.

bilder:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
sachsmaster67

Inlägg av sachsmaster67 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inget illa ment men...synd att du målade den... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tYVVÄR SÅ HAR DEN FALLIT I VÄRDE :oops: när du målade den, kanske värd en 50:lapp nu, innan 3-400 kanske <!-- </EdIndex> --></div>
ricke 23

Inlägg av ricke 23 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad är det för storlek på den?? <!-- </EdIndex> --></div>
------------------------------------------------------------------------------
på gården för tillfället :)
bubbla 65:a
bay pickis 68:a
flakan
crescent 2000 nr1
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hahahaa jag tror inte den gick ner i värde efter målningen :wink: någon hade penslat den med nån guldig skitfärg som skiftade i 4-5 olika nyanser och sen var det två flames med en djävul i mitten :? jag tog thinner och under skiten fanns det ett jofa märke. det med vingarna. MEN det gick inte att rädda då dom hade slipat ner allt under.... :cry: ville bara veta så man kan säga ett värde på den. tradera priser är väll inget att jämnföra med......

kan också tillägga att den är i storlek 58-59 och jag kan visa bilder på hur den såg ut innan om ni inte tror mig. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->FEL.. Tradera priser är det man SKA jämföra med , om man tror på marknaden "gör dock inte jag" <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hahaha ja men där budar alla som dårar o priserna sticker iväg snabbt.... i mitt tycke väldigt orealistiska priser om man t.e.x. ska sälja till en bekant. jag ber om ursäkt om att jag skrev det som om jag hade lackat om/över originallacken! :oops: men jag lovar att den var verkligen inte vacker innan! :roll: om man nu ska lita på tradera priserna ligger nog värdet på min på ca. 1000:- ... det var en svemo hjälm för ett tag sen som hade en STOR spricka rätt igenom, målad i världens alla färger och med en vacker dekal med en blomma i fram :roll: gick för över 900:- ..... orealistiska priser i mitt tycke.

har också vart på en del marknader och där vill dom ha mellan 1000-2000:- för en svemo godkänd hjälm.

och NEJ det säger inte att jag vill ha över 1000:- för min! :) vill bara veta ett realistiskt ca. värde. <!-- </EdIndex> --></div>
turbouffe

Inlägg av turbouffe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jahaja.... det är här hjälmen är som du lovade att greja!!!! cocos_acc.gif :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
turbouffe skrev:Jahaja.... det är här hjälmen är som du lovade att greja!!!! cocos_acc.gif :cry:
hahahaha nej :wink: den här var menad för mig själv men var tyvärr för liten... :cry: hjälmar ska morsan köpa i helgen på degerberga marknaden i skåneland! :D men tycker du denna var fin o har runt 58 i storlek så kan du ju alltid få kolla på den! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När jag sålde min potta så fick jag väldigt dåligt betalt på tradera. Jag köpte den för 550:- och tyckte det var en skit bra affär då den var så j'vulst fräsch innuti. Dock var den såklart för liten, men den tvingades på några gånger innan den såldes för 580:- :D

Jag är lite spekulant på din hjälm, beror ju såklart på vad du begär för den samt att jag ska kolla om det var 56 eller 58 som jag hade i storlek. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då det gäller vurpollon i detta "renoverade" skick så garanterat 600-700 kr får du om du säljer.
Du har även ett attraktivt mått på hjälmen.
Ps: jag har sålt några sådana på tradera så jag vet.... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar