"Grymmen"

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm du lorden vet inte om jag vill tro på det hör med *the dark side* eller va inte kostymen tvättakta evildevil har du hittat en plastanka i dom här färgerna :roll: eller talar ryktet sant om att grymmen blir rosa i stället för grön :wink:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden goes gay!!!! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->cocos_acc.gif Oj, nu skrev jag snabbare än vad jag tänkte. Jag känner att jag måste förklara mig för alla nya forumanvänder. Jag är kompis med Lordhelmet vi kan ha lite urflippade skämt. Jag menade inget stötande och Lorden är inte gay.... men däremot är jag det. :digging_hole: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du lorden hoppas ju verkligen att du tar det som ett skämt..känns ju som att jag var en smula för elak med dig.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, jamen det där är ju min fru Rosa Helmet, visst är hon fin!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hrmmm *skrattar* nä nu gäller det att få ordning på den här tråden igen, hur gick det för dig i helgen fick du tag på ett lämpligt bakhjul eller :?: brukar ju finnas en del i gömmorna i dom här trakterna :wink:
nu väntar man ju med spänning på att se grymmen stå på egna hjul...
har ju själv inte fått min swing till el-tejpen..men det är ju samma problem här oxå...skulle behöva ett annat bakhjul...framskärmen är ett annat problem jag har.. :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Raketaren när får vi se din objekt jag vill ha lite motivation att börja skruva igen på mina objekt <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallå vad är det för motor som sitter i ramen på första bilden på sida 1 Mvh Alf-Johan :?: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*compact3* he-he det är bara å komma å titta på eländet..lär väl ta ett tag innan den är så komplett att jag kan börja sätta ihop den igen...misstänker att lorden slår mig med hästlängder... :) han får nog ihop sin till rallyt ska du se..känns ju gå lite tungt här för närvarande..eftersom det inte är helt lätt att lyckas komplettera projektet
men lovar ju att bita ihop...jag får nog köra golden champ på rallyt gissar jag :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketarn: Nä hjulet sket sig i helgen, jag behöver ju egentligen bara ett komplett nav från K50 för att få ihop det, ekrar och fälgbana är ju nytt men icke... Vi får ta och kolla på det här med framskärm till din racer om du går bet på att hitta någon. Nog ordnar det sig :D

alf-johan: Det är en Suzuki GT50, i princip samma som på OR och PV 50, dvs 5-växlad och mycket trevligt effektregister :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar SUZUKI motorer, dom går bra att skrämma upp! det där blir en riktig " GULDFISK" Lycka till , du kan se min Suzuki K 50 på övriga mopeder här på Raketsport, du kan också se min Crescent off road där, Ägare Alf Edling, mvh Alf-Johan :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag ju äntligen fått tag i ett bakhjul och riggat upp "grymmen"med vagga och bakhjul, blir "råfett". Kommer att lägga ut bilder så snart lacken är klar men jag är nöjd iallafall 8) Sen beror det ju på hur Esso:s compakt kommer att röra på sig, den verkar ju bli ganska farlig den oxå :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm verkar ju som det blir två snabba då i din å essos men ja får väl hålla tillgodo med att den blänker :wink: är ju tyvärr dålig på motorskruvningen som bekant :oops: så tajpen blir nog betydligt tamara än era värstingar, men får väl vara glad om ja får i hop eländet :) <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hörru Raketarn va är det där för snack, din "eltejp" håller absolut måttet,våra sjuka moppar är inget du ska hänga läpp för. Du har ju den puts som behövs för att få oss att se ut som skrumpna äpplen ju. Nä din moppe kommer att bli en frisk fläkt i ett hav av diarre :D Väl mött till våren :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja hoppas ju verkligen att jag fått den att funka innan det våras :)
är nog troligare att golden champen får ta mig runt banan :roll:
nåja det är ju en trevlig moppe det med... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar