Apollo info:)

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Neifelheim

Apollo info:)

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena, som ni vet har jag fått tag på ett objekt, som skall bli tillfixad.

Jag undrar nu, någon som vet vad det är för tum på hjulen? fick ju med ett gäng till moppen, så ska kolla om jag har dom som ska vara där.

Kommer upp bilder efter att jag städat, då det ligger grejer överallt i garaget just nu. Mvh Neifelheim 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Norman

Inlägg av Norman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad heter modellen? <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

Uploaded with ImageShack.us

Hittade en bild på modellen osv... :)

"Byggd för lång och trogen tjänst. Strömlinjeformat styre, som är sammanbyggt med strålkastaren.

Väg- och hastighetsmätare, säkerhetsbelysning med skyddande överhäng.

I det eleganta bakpartiet inbyggt stopp- och bakljus.

Den helkapslade drivkedjan och de lätt avtagbara motorplåtarna ger effektivt stänkskydd och moderna linjer.

Underhållsfri, effektiv fram- och bakhjulsfjädring. Världsberömd Sachsmotor med kickstart."

Tror min moppe blir med trampor ist för kick :) <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en lika jag bytte åt mig i bitar med alla plåtar, mycket fin. <!-- </EdIndex> --></div>
Norman

Inlägg av Norman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Modellen heter 8039 och däcket har dimension 20x2,1/4". Jag har mer info om moppen om du behöver :wink: . <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Conrad, lyllo! Min saknar vissa bitar, och blir inte snarlik originalet.

Norman, tack så mycket, ska riva i min hjul hög och prova vad som passar imorgon :) tack så mycket, berättar om jag behöver veta mer :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar