Tror jag har kört för mycket sachs

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
ilogurra

Tror jag har kört för mycket sachs

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag börjar tro jag har börjat kört för mycket sachs, Har blivit sjuk :cry:

Får ta å börja köra ilo igen 8) Så man frisknar till :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gurra, om det är kärlek du menar så är det en sjukdom :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Tobbe-38

Re: Tror jag har kört för mycket sachs

Inlägg av Tobbe-38 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ilogurra skrev:Jag börjar tro jag har börjat kört för mycket sachs, Har blivit sjuk :cry: :
Kört för mycket sachs? håller den ens för de?

du ska trimma ilon :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan det vara svartsjuka? <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har dom inte lärt dig att akta dig för drag... <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag frisknat till :D började köra riktig moped igen 8) (ilo) :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till tillfrisknandet, dra en sväng till med ILOn så mår du nog riktigt bra mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

alf-johan skrev:Grattis till tillfrisknandet, dra en sväng till med ILOn så mår du nog riktigt bra mefipallina_yahoo.gif
Hade tänkt göra det sen, Men då har ju cylinder fots packning läcka :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
jesper

Inlägg av jesper »

ilogurra skrev:Jag börjar tro jag har börjat kört för mycket sachs, Har blivit sjuk :cry:

Får ta å börja köra ilo igen 8) Så man frisknar till :twisted:

Jag förstår dig en tyst ilo som surrar som en katt i solsken eller en rassel sachs ja välj själv <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

jesper skrev:
ilogurra skrev:Jag börjar tro jag har börjat kört för mycket sachs, Har blivit sjuk :cry:

Får ta å börja köra ilo igen 8) Så man frisknar till :twisted:

Jag förstår dig en tyst ilo som surrar som en katt i solsken eller en rassel sachs ja välj själv
Lätt val om man anser att sova är ngt man gör i sängen. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Skriv svar