snabb moped må jag säga

Egna filmer och ex. Youtube klipp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

snabb moped må jag säga

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->137 blås liggandes på moped rätt bra för att vara en ciao helt original å uppförsbacke typ höga kusten..tryck på close ad uppe till höger annars blir det nå basejump ist.. http://existenz.se/out.php?id=27427 <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån jävla galning. 22_yikes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nåt för Sura och de andra att ta upp kampen med :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo och dom åker på Mobylette <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Justerar munstycke..? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det händer att en såndär snurra nyper :bike_pedalare: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, dom är ju inte rädd om livet precis... Men jäklar vad moppen gick! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske inget för mig just nu, måste öva först Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
igmab

Inlägg av igmab »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Det händer att en såndär snurra nyper :bike_pedalare:
Precis vad jag också tänkte. Har vart med om nypningar i ~ 100km/tim, och det är ingen trevlig upplevelse... och då har jag suttit upp :D
Å andra sidan kanske det är slirkoppling på moppen i fråga, och då borde det ju inte vara så farligt :wink:

/Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Turkarna brukar vara duktiga på att få grym snurr på dom där.
Det var en pajsare som kom till Topspeeden på Tullinge förut med en likadan, och skruvade bort barnsadeln och sparade bara kröken, resten av avgassystemet plockade han bort :shock:
Vi tänkte vilken jäkla snöboll !!

Men sen när han rev igång åkdonet och eldade på nerför rakan hängandes på sidan i ca 100 blås stog vi som fågelholkar och gapade ....

Men för min del så föredrar jag att krypa ihop moppen istället för att hänga på sidan....... <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det¨är ju variator på dom, slirar väl på remmen om den stannar. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kille i en av lokala klubbarna här i trakten, har kört ansiktet i backen efter att hans mustang mamba skar i 90+....han ser inte vacker ut, och kan väl påpeka att det ser ut som att han sett en vägg på nära håll....på tal om nypning i 100+... :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Skriv svar