snabb moped må jag säga
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
snabb moped må jag säga
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->137 blås liggandes på moped rätt bra för att vara en ciao helt original å uppförsbacke typ höga kusten..tryck på close ad uppe till höger annars blir det nå basejump ist.. http://existenz.se/out.php?id=27427 <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Å andra sidan kanske det är slirkoppling på moppen i fråga, och då borde det ju inte vara så farligt
/Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Precis vad jag också tänkte. Har vart med om nypningar i ~ 100km/tim, och det är ingen trevlig upplevelse... och då har jag suttit uppConrad Engström skrev:Det händer att en såndär snurra nyper

Å andra sidan kanske det är slirkoppling på moppen i fråga, och då borde det ju inte vara så farligt

/Martin <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Turkarna brukar vara duktiga på att få grym snurr på dom där.
Det var en pajsare som kom till Topspeeden på Tullinge förut med en likadan, och skruvade bort barnsadeln och sparade bara kröken, resten av avgassystemet plockade han bort
Vi tänkte vilken jäkla snöboll !!
Men sen när han rev igång åkdonet och eldade på nerför rakan hängandes på sidan i ca 100 blås stog vi som fågelholkar och gapade ....
Men för min del så föredrar jag att krypa ihop på moppen istället för att hänga på sidan....... <!-- </EdIndex> --></div>
Det var en pajsare som kom till Topspeeden på Tullinge förut med en likadan, och skruvade bort barnsadeln och sparade bara kröken, resten av avgassystemet plockade han bort

Vi tänkte vilken jäkla snöboll !!
Men sen när han rev igång åkdonet och eldade på nerför rakan hängandes på sidan i ca 100 blås stog vi som fågelholkar och gapade ....
Men för min del så föredrar jag att krypa ihop på moppen istället för att hänga på sidan....... <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kille i en av lokala klubbarna här i trakten, har kört ansiktet i backen efter att hans mustang mamba skar i 90+....han ser inte vacker ut, och kan väl påpeka att det ser ut som att han sett en vägg på nära håll....på tal om nypning i 100+...
<!-- </EdIndex> --></div>

Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova