<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har mekat 12 timmar för att fixa igång moppen så jag kan vara med på tipsrunda. Dock så blev det lite fel med växlarna så jag ska isär med motorn igen Annars är det inget speciellt med lördagar. Att se på film är annars rätt kul <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi har packat och fraktat moppar, käkade middag på lokala grillen och däckade framför tv'n när vi kom hem. Nu är det natti-natti så man orkar upp imorgon och flytta mer grejer
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he..har ju firat min födelsedag ikväll morsan var på besök hon hjälpte mig att sänka några groggar och nån likör blev en del musik spelat på vinylsvarven oxå så nu är man ytterligare en dag närmare pension <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har jobbat som en gris idag å precis sovit mig igenom en film tror den hette Wolfman jajja vinjetterna var fina. lyckades pajja ryggen med att ensam bära gipsskivor ner för en trång trapp så jag kan knappt gå nu..man får hoppas det blir bra till i morrn för då fortsätter jobbet.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag ska man ut och åka lite bakis , Valstugorna ska få sig ett besök , trots all dricka igår <!-- </EdIndex> --></div>