<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej.
Jag skulle vilja att ni listar butiker / Internetbutiker.
Helst delar till Sachs och då 1260/1262 + liknande.
Även om någon vet vilka delar från 505 motorn som passar på 504 motorn?
Håller på med en 1262 och har tänkt att få den i bra bruksskick så begagnade delar funkar också bra.
Vad jag även letar efter är någon som kan göra en "kopplings vire" till automat motorn. där tror jag det passar med både 505 och 504 grejer.
Eller vet var man kan köpa. <!-- </EdIndex> --></div>
Köpa delar. Sachs
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är det för fel på den här sidan?
http://www.raketsport.com/lankar.htm
Sen får du väl leta själv efter grejor till dom nya sachsmotorerna eller vill du ha dom hemkörda också
<!-- </EdIndex> --></div>
Sen får du väl leta själv efter grejor till dom nya sachsmotorerna eller vill du ha dom hemkörda också

- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Tack föresten Tompa för den sidan, den har jag missat ! nu har jag en massa att läsa i em...
<!-- </EdIndex> --></div>
tompa skrev:Vad är det för fel på den här sidan?

Tack föresten Tompa för den sidan, den har jag missat ! nu har jag en massa att läsa i em...

-
Re: Köpa delar. Sachs
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vilken motor är det? skickade precis iväg 2 mopeder med 505/504...motorer. <!-- </EdIndex> --></div>lillen730 skrev:Hej.
Jag skulle vilja att ni listar butiker / Internetbutiker.
Helst delar till Sachs och då 1260/1262 + liknande.
Även om någon vet vilka delar från 505 motorn som passar på 504 motorn?
Håller på med en 1262 och har tänkt att få den i bra bruksskick så begagnade delar funkar också bra.
Vad jag även letar efter är någon som kan göra en "kopplings vire" till automat motorn. där tror jag det passar med både 505 och 504 grejer.
Eller vet var man kan köpa.
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bra tips med länksidan hade nog missat den får klicka runt lite och se vad jag hittar.
Ingen som är mer insatt i vad som passar och inte mellan 505 och 504 vet att det är mycket som är lika men håller på med kopplingen just nu och där gick jag bet.. hörde även att det skiljer mellan nyare och äldre 504or så det är en snårig djungel... <!-- </EdIndex> --></div>
Ingen som är mer insatt i vad som passar och inte mellan 505 och 504 vet att det är mycket som är lika men håller på med kopplingen just nu och där gick jag bet.. hörde även att det skiljer mellan nyare och äldre 504or så det är en snårig djungel... <!-- </EdIndex> --></div>