<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:idea: Har ändrat sidhuvudet på hemsidan raketsport med större pepita mönster för att ta fram loggan, men jag kan inte bestämma mig om det blev bättre eller sämre.
Stör det nya mönstert ögonen?
Vilket är bättre det gamla med små pepeita (5-6 grader) eller det nya stora pepita (2 rader)?
Tyck till och skriv så får jag veta vad ni besökare tycker. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Det är bra att du inget märkte. Det var lite den effekten jag sökte, ingen skillnad för de som varit på sidan och för nya besökare blir det lite lättare att se Raketsport loggan på den 2-radiga pepitan.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är nog så att jag ser ändrigarna mest själv eftersom jag stirrar på dom. Tack för svaret! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror jag gillade de små rutorna bättre...
Förresten så ser den nya porthålsguiden inte så bra ut med Firefox (version 3 beta 4)... Det är ett lååångt tomrum innan texten börjar.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OK! Bra att du säger till om Porthålskåpe guiden, den ska fixas på stört!
Testar hemsidan i olika webbläsare ibland men har missat den sidan.l <!-- </EdIndex> --></div>