<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nice!!!
Jag gillar verkligen denna typ av cyklar, men jag är inte så kunnig på dom än. Kul att du kommit till Forumet som verkligen är kunnig inom området. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sista bilden på min Peugeot 1978 som blev skrot efter en kollision som orsakades av en bil som inte stannade vid väjningsplikt
Cykelns delar finns kvar i lådor men hjul, ram blev skrot.
Cykeln var helrenoverad och gick som en dröm och var en av mina gamla tävlingscyklar.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, smaken är ju olika... Vi har en lila Peugeot-racer från 80-talet som vi bytt sadel och hjul på för att få den mer användbar men jag undviker den helst ändå. Funderar på att sälja den... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har själv ägt en 80 tals Pega men den såldes då jag personligen tycker att 1960-70 tals pegorna är snyggare.
Är ju närmast uppväxt på racerhojar fick min första vid 10 års ålder och den finns fortfarande kvar i samlingen.
En så kallad juniors racer.
Har ni en bild på Er Pega så vore det intressant, är ju lite nyfiken av mig. <!-- </EdIndex> --></div>