sachs 4 växlad fläktkyld önskas köpa
sachs 4 växlad fläktkyld önskas köpa
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hejsan jag önskar köpa en 4 växlad fläktkyld sachs motor
helst helrenoverad för en vettig peng
skicka ett mail om det är nån som vill sälja
/Mattias <!-- </EdIndex> --></div>
helst helrenoverad för en vettig peng
skicka ett mail om det är nån som vill sälja
/Mattias <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag sålde en sån,satt på en compact jag köpte,det var ett objekt men såg vettig ut,fick 3400kr för den.Den gick till en standard telestar så det var roligt att en sån kom på rätt plats. <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Var det martinsson från Båstad som köpte den motorn? <!-- </EdIndex> --></div>carl76 skrev:Jag sålde en sån,satt på en compact jag köpte,det var ett objekt men såg vettig ut,fick 3400kr för den.Den gick till en standard telestar så det var roligt att en sån kom på rätt plats.
Han hette andersson o var från säffle. <!-- </EdIndex> --></div>tompa skrev:Var det martinsson från Båstad som köpte den motorn?carl76 skrev:Jag sålde en sån,satt på en compact jag köpte,det var ett objekt men såg vettig ut,fick 3400kr för den.Den gick till en standard telestar så det var roligt att en sån kom på rätt plats.
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara att klippa till! 
http://www.tradera.com/Sachs-Motor-4-vxl-60cc-Tysk-trimmad--auktion_302510_120103784 <!-- </EdIndex> --></div>

http://www.tradera.com/Sachs-Motor-4-vxl-60cc-Tysk-trimmad--auktion_302510_120103784 <!-- </EdIndex> --></div>
-
- zappafan
- Forumsponsor
, är det med tysk 5 1/2 cylinder & 17 kyrkport förgasare...
<!-- </EdIndex> --></div>
Det var okey prisGrannen skrev:Angående en 4-petad sachsmotor så ligger dom i prisläget runt 2500:-
orenoverade och 3500:- renoverade...

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
-