crescent 1163 -63 Raketare

Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo mopparna är billiga :) dessutom pälle du har ju inga stora problem med frakten..du bor ju nästan granne :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:jo mopparna är billiga :) dessutom pälle du har ju inga stora problem med frakten..du bor ju nästan granne :wink:
Nä jag skulle kunna slänga den i bagaget när jag åker hem från jobbet. Men min plan är ju att göra som du, rensa bland objekten för att frigöra plats, kapital och hjärnkapacitet åt andra projekt.

Heh, du kanske vill byta mot allt jag har i Puchväg? Har för mig att jag har en nästan komplett motor liggandes, 3vxl. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä Pälle blir inga byten denna gången, kontanter är bättre för närvarande. pengarna blir nog till zundappen istället...

puchproblemen får lösas senare eftersom den är långt från klar.. :) lär nog hitta en lämplig motorhalva innan dess.. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Samma läge här, hellre kontanter än grejer....

Men än så länge så har jag Puchgrejerna kvar. Kom och kolla om du hittar nån blockhalva som passar. Kostar gratis! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->låter ju bra..ska komma förbi så fort jag hinner, kan ju ta med motorn så då är det kanske något lättare att se hur den ser ut... :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har kvar Raketerna ännu... :) finns det ingen som tänker pyssla lite i vinter...har kvar suzuki vs 800 an oxå... :wink: finns en zundapp 79a till salu oxå...

crescent raket -59 objekt 1800 kr
crescent raket-63 husqvarna flinta fullt körduglig 4500 kr
zundapp ks 50-79 komplett ej uppstartad, 7500 kr kan diskuteras vid snabb affär..
suzuki vs 800 intruder-99 32000 kr... <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ju längre vi väntar ju billigare blir dom :twisted:
nä jag skojade bara :oops: hoppas du får dom sålda :wink:
är faktiskt själv lite småsugen.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha nä goa doktorn raketerna är nog billiga i allafall.. :wink: så där sjunker nog inte priset mer, jo visst hoppas jag på att få sälja dem..eftersom det börjat bli ruskigt trångt här och slantar behövs till renovering av andra pärlor här.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då var den ena Raketen Såld, 1163 an har nu en ny ägare.. :wink:

då har jag bara raket -59 an och dappen kvar till salu... :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vem är den lyckliga ägaren? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den köptes av en bekant, han har kört buss här i ö-vik, han ska nu renovera lacken på raketen :) passade på att försöka värva med honom i moonshine oxå :wink:

startade upp den innan han kom hit och hämtade den, moppen startade direkt, läckte dock lite från bränsleslangen bara :) hoppas den får det bra hos sin nya husse.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->intresset på raket -59 verkar dock svalt har fått en del snåla bud :shock: , har ju ett lågt pris så det fanns ju inget å pruta på..tror jag behåller den och gör en renovering då.. 8) plockar in den och gör en besiktning av den trill helgen :D <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nog tycker jag priset på 59:an är ok, och hade köpt den om det inte vore så långt att åka, Frakten äter upp billigheten :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo frakten av moppar är ju inte helt billig de kan ja nog hålla med om :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle gärna köpa 59an av dig men har tyvärr satt köpstopp på mig själv efter fyrhjulingsköpet. :roll:

Byten går dock bra men det var du inte sugen på vet jag :lol: Har lite puchdelar på ingång, till dakota var det visst, kedjeskydd och lite annat jox. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar