Skapligt snabb rullstol

Egna filmer och ex. Youtube klipp
Naeri

Skapligt snabb rullstol

Inlägg av Naeri »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån här ska jag ha när jag blir gammal!

http://www.telegraph.co.uk/motoring/motoringvideo/8064625/Mobility-scooter-breaks-national-speed-limit.html <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
jonsa99
Kontakt:

Re: Skapligt snabb rullstol

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->

:shocked: :shocked: mistick_yes.gif

Nått för landstingen! <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite mera drag i den än i dom jag bygger :D <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg en riktig rullstol på Mantorp park slutet 80talet det var nån student från chalmers har jag för mig och den gjorde ca 50 kmh och en annan drog iväg på en kontorsstol över 60kmh det han man tala om death wish <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den Kontorsstolen skulle man ha haft för att komma snabbar till och från tekokaren :D Nämen seriöst, killen kan inte ha varit rädd om livet precis.

Permobilen var heljuste. Tänk er att permobiler är lagliga att köra på affärer. Julhandeln skulle gå i ett huj. :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

Raketsport skrev:
Permobilen var heljuste. Tänk er att permobiler är lagliga att köra på affärer. Julhandeln skulle gå i ett huj. :D

Herregud!! Man skulle få akta hälsenorna i butiken.

biggrin :headbang: :clapping: <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

Raketsport Skrivet: Tis Okt 19, 2010 22:04:46 Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Den Kontorsstolen skulle man ha haft för att komma snabbar till och från tekokaren Nämen seriöst, killen kan inte ha varit rädd om livet precis.

Permobilen var heljuste. Tänk er att permobiler är lagliga att köra på affärer. Julhandeln skulle gå i ett huj.

Ja måste bara få vara petig...:) Permobil är ett varumärke (de e där ja jobbar), så den på filmen är inte en permobil utan en elrullstol av ett annat fabrikat :D
Men alla elrullstolar kallas för permobil, vilket egentligen är fel om man ska vara noga... :roll:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Permobil <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Re: Skapligt snabb rullstol

Inlägg av alf-johan »

En snabb rörmokare :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
nissebro1

SKAPLIGT SNABB RULLSTOL

Inlägg av nissebro1 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag såg ett elrullstolschassi monterat på en SAAB V4motor med drivpaket.Det var en kille på en av Stockholms hjälpmedelcentraler som hade den. :twisted: :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar