bakpulverblästerskåp
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo en riktig bisyssla är det även biodlare använder mycket av produkten har jag hört.
Fördelen med att blästra med soda är många bla. behöver man bara doppa prylen i vatten så fräser det till å det blir rent ( samma reaktion som Samarin/vatten) sen betar det ej heller på metallen..
Men den sodan som används för bilkarosser är en speciell soda samma sort men större granulat finns bara over there..
Doktor som man är så kräver min verksamhet klinisk renlighet samt ordning ingen vedbomeck på jordtrampat golv här inte.
Det tar ju bort hela nöjet med att mecka
<!-- </EdIndex> --></div>

Men den sodan som används för bilkarosser är en speciell soda samma sort men större granulat finns bara over there..
Doktor som man är så kräver min verksamhet klinisk renlighet samt ordning ingen vedbomeck på jordtrampat golv här inte.
Det tar ju bort hela nöjet med att mecka

-
-
- Kontakt:
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:idea:

Jag har en ide
Vi gör ordning en lista på alla som behöver blästra nåt
Sen skickar doktorn skåpet till den översta på listan
När han är klar så skickar han skåpet till nästa... osv...
och sen om nåt år så är skåpet tillbaka helt utslitet

Jag har en ide
Vi gör ordning en lista på alla som behöver blästra nåt
Sen skickar doktorn skåpet till den översta på listan
När han är klar så skickar han skåpet till nästa... osv...
och sen om nåt år så är skåpet tillbaka helt utslitet

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Snabbt bakat å klart...leralf-johan skrev:älskar sockerkakaBraxmatte skrev:Går det inte med strösocker i en
Bakpulver i en
och mjöl i en
Sen när man är klar är det bara att tömma utsuget och vispa ner ägg och margarin
Sen kan man göra sockerkaka av det (lite kryddad men ...)