bakpulverblästerskåp

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Måste blästringen vara en bisyssla när man använder bikarbonat.
Garagemurveln. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo en riktig bisyssla är det även biodlare använder mycket av produkten har jag hört.
:D Fördelen med att blästra med soda är många bla. behöver man bara doppa prylen i vatten så fräser det till å det blir rent ( samma reaktion som Samarin/vatten) sen betar det ej heller på metallen..
Men den sodan som används för bilkarosser är en speciell soda samma sort men större granulat finns bara over there..
Doktor som man är så kräver min verksamhet klinisk renlighet samt ordning ingen vedbomeck på jordtrampat golv här inte.
Det tar ju bort hela nöjet med att mecka
:wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jordtrampat golv, kanske skulle vara i växthuset :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadu doktorn - snacka om fint och välbyggt skåp det där är - nu kan du
blästra i stort sett allt och då även sånt som är svårrengjort/känsligt.
Önskar man hade dina kunskaper och ork till alla dina projekt.... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
frippegubben
Kontakt:

Inlägg av frippegubben »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad har du för adress, ditt vi kan skicka våra grejor för att få dem bikarbonatiserade??? :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det vore väl en fin affärside..skicka smutsiga munstyken, hopplösa mässingsflottörer, nålventiler & oxiderade fottörhus på behandling i min klinik :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror det är enklare och billigare att du skickar ner maskinen hit till mig :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:idea: :idea: :idea:
Jag har en ide

Vi gör ordning en lista på alla som behöver blästra nåt
Sen skickar doktorn skåpet till den översta på listan

När han är klar så skickar han skåpet till nästa... osv...

och sen om nåt år så är skåpet tillbaka helt utslitet :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:
Braxmatte skrev:Går det inte med strösocker i en
Bakpulver i en
och mjöl i en
offtopic
Sen när man är klar är det bara att tömma utsuget och vispa ner ägg och margarin
Sen kan man göra sockerkaka av det (lite kryddad men ...)
staff_gemini-1.gif
älskar sockerkaka staff_gemini-1.gif
Snabbt bakat å klart...ler staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar