Bonde

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Bonde

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg ni veteranmopederna som de åkte på vid "daten"?
Det vat i alla fall lite vingligt i början :lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det va nog några som lånade ut sina moppar i Sundbyholm/Eskilstuna

Men det va väl tjejgänget som åkte moppe (tjejbonden) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror det var DKW, Raket (eller Saxoped), Momarped, La Strada, Puch och så någon/några fler :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Egestedt

Inlägg av Egestedt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är programmet iaf. http://www.tv4play.se/noje/bonde_soker_fru?title=bonde_soker_fru_del_3&videoid=1096188 <!-- </EdIndex> --></div>
Egestedt

Inlägg av Egestedt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->18.15 in i klippet om man inte orkar se igenom hela avsnittet (som jag). <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja jag har redan sett i princip hela klippet (trodde de va i slutet som mopparna kom) :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var jag som lånade ut Mopparna! :lol: (Not, tyvärr...)

Mopedum står det på hjälmarna, så de kommer nog därifrån.

Snygg hjälmföring på den rödhåriga Bonnkärringen btw. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->23.10 in i programmet är dom ute och kör igen. Helt rätt musik också! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->joo men vilket patetiskt program..där skulle dom stå å försöka stuffa loss med varsin utportionerad öl i handen lets paarrtiii..
Å var hittar man en sån stor samling nördar som ids ställa upp.
Nog måste dom har rejäl brudabstinens..
mvh/den evige ungkarlen Dr. Novolett <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att se från Sundbyholm, som ligger snett över sjön härifrån.
Vattenvägarna dom åkte på är kända för mig, det är mitt sommarland.
Småvägarna dom åkte moppe på är dom vägar vi brukar gasa på med mopparna.
Dessutom har jan byggt två spiraltrappor i anexet bredvid slottet i ek förståss. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn den ofrivillige unkisen är väl som alla andra gubbs här på forumet..
ständigt travandes runt på domänerna iförd arbetskläder, foppatofflor, stripigt hår och oljiga händer fulla med bläck eftersom avsaknaden
av klotterblock ständigt gör sig påmind.. :lol:
Hur är det med gubbsen här på forumet - vilka är unkisar respektive sambo/gifta??
Jag börjar---GIFT åsså barn å bor i villa. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gift å gift du är ju unkis med inneboende kvinss..
har du träffat na på den senaste veckan? Skulle inte tro det du har väl bara mekat veterantraktor.. det är väl det enda du får rycka å slita i?
mvh/ sexbomben mittemot <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gift med en icke ifrågasättande fru. Egen villa. Sommarstuga 200 m härifrån. Båt (mahognymöbel) vid egen brygga. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he du har det bra du conrad som hittade en icke ifrågasättande fru...finns dom :?: :wink: jag är ju ogift men lyckas ju klara mig ändå :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min Kusin Magnus var med i bondeprogrammet för två år sen
Det var han som gifte sig och nu har han fått barn också :wink:

Jag håller på med moppe , folkrace och min Plymouth Valiant
Jag är Gift med en likasinnad fru (åker moppe , folkrace och plymouth Valiant)
Och har tre likasinnade döttrar 2st åker moppe och folkrace och går/har gått Fordonsprogrammet
och den yngsta blir 15 i sommar och hon längtar till...
Ja just det folkrace , moppe och åka pappas Valiant :car: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Skriv svar