Crescent 2000 -57 UPPSKRÄMD

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta projekt har jag totalt missat! Och det ser helfränt ut! thumb_up

Själv har jag kört mycket med cylindrar ifrån Yamaha Dt50mx! :) <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->8) En film få du lägga upp på åket <!-- </EdIndex> --></div>
källis
Kontakt:

Inlägg av källis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar sånna som dig! Bygger saker på riktigt och på rätt sätt slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bygget blir riktigt nice ...

:thumb:

källis Lägg in ditt projekt <!-- </EdIndex> --></div>
mocklarn

Inlägg av mocklarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack ska ni ha! staff_36-1
en liten film får jag försöka fixa, även lägga upp en bild på moped när röret sitter på. :wink: roligt att ni uppskattar bygget thumb_up

//mocklarn <!-- </EdIndex> --></div>
mocklarn

Inlägg av mocklarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir ingen film på ett tag iaf, stackars sachsen har agerat brevpress på skrivbordet under den senaste tiden då han har ryckt av sin 2;a utgående axel, 2 ha blivit 4 stycken hehe :lol: därför skall jag smida ihop en egen kraftigare utgående axel när tid finnes. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
mocklarn skrev: han har ryckt av sin 2;a utgående axel, 2 ha blivit 4 stycken hehe :lol: därför skall jag smida ihop en egen kraftigare utgående axel när tid finnes. :roll:
Undrar om inte "Sura" eller "Niltan" höll på med att ta fram kraftigare utgående axel? är det 3 eller 4 vxlad axel du har? <!-- </EdIndex> --></div>
mocklarn

Inlägg av mocklarn »

tompa skrev:
mocklarn skrev: han har ryckt av sin 2;a utgående axel, 2 ha blivit 4 stycken hehe :lol: därför skall jag smida ihop en egen kraftigare utgående axel när tid finnes. :roll:
Undrar om inte "Sura" eller "Niltan" höll på med att ta fram kraftigare utgående axel? är det 3 eller 4 vxlad axel du har?
jasså det låter intressant:) jag har en 3 växlad tramp handväxel. dessa utgående axlar är nog i klenaste laget, skulle nästan tro att fot vxl motorerna har lite kraftigare axlar?skulle vara spännande att se om niltan o sura lyckades med uppdraget :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Toppen Nice.....

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helt klar ett seriöst och super snyggt bygge..... slider_score.gif

Men jag kunde tyvärr inte öppna bilderna ifrån upmyphoto.com :freakin mad:

Någon fler som har samma problem :?: eller tipps hur man gör :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Re: Toppen Nice.....

Inlägg av zappafan »

billykid skrev: Någon fler som har samma problem :?: eller tipps hur man gör :?:
Har det inte varit nåt "ras", så dom där bilderna är borta för alla... [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såna där skitprogram för foton borde förbjudas :evil:
Varför lägger du inte in bilder så man ser dom direkt? Då behöver man ju inte strula.. Provade att öppna ett utav dina foron å det rasslade som fan i hårddisken men ingen bild kom sedan kruppade hela datorn ihop med omstart som följd å med flikar som kommer upp där det står "sårbarhet detekterad" nää fyfan den här tråden lämnar jag fort :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

dr.novolette skrev:Såna där skitprogram för foton borde förbjudas :evil:
Varför lägger du inte in bilder så man ser dom direkt? Då behöver man ju inte strula.. Provade att öppna ett utav dina foron å det rasslade som fan i hårddisken men ingen bild kom sedan kruppade hela datorn ihop med omstart som följd å med flikar som kommer upp där det står "sårbarhet detekterad" nää fyfan den här tråden lämnar jag fort :shock:
Du skrävla väl lite om bra program (antivirus?) så då är det väl ingen fara? :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kan du läsa lite mer om detta, men som vanligt så räcker inte tiden till, det tar alldeles för mycket tid med arbetet, för att froitiden ska räcka till, eller hur de nu va :wink:

http://hallstamoppers.forum24.se/hallstamoppers-about1055.html <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Bilder direkt

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med dr.novolette.... thumb_up

Varför inte lägga in direkt länk till alla bilder för att slippa massa onödiga fönster å klickande.
Man måste ju ändå skriva en länk till bilderna ia.....hate-wall.gif <!-- </EdIndex> --></div>
mocklarn

Re: Bilder direkt

Inlägg av mocklarn »

billykid skrev:Håller med dr.novolette.... thumb_up

Varför inte lägga in direkt länk till alla bilder för att slippa massa onödiga fönster å klickande.
Man måste ju ändå skriva en länk till bilderna ia.....hate-wall.gif
bildena fixade , klicka på dem om ni vill ha mindre:P <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar