<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack ska ni ha!
en liten film får jag försöka fixa, även lägga upp en bild på moped när röret sitter på. roligt att ni uppskattar bygget
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir ingen film på ett tag iaf, stackars sachsen har agerat brevpress på skrivbordet under den senaste tiden då han har ryckt av sin 2;a utgående axel, 2 ha blivit 4 stycken hehe därför skall jag smida ihop en egen kraftigare utgående axel när tid finnes. <!-- </EdIndex> --></div>
mocklarn skrev: han har ryckt av sin 2;a utgående axel, 2 ha blivit 4 stycken hehe därför skall jag smida ihop en egen kraftigare utgående axel när tid finnes.
Undrar om inte "Sura" eller "Niltan" höll på med att ta fram kraftigare utgående axel? är det 3 eller 4 vxlad axel du har? <!-- </EdIndex> --></div>
mocklarn skrev: han har ryckt av sin 2;a utgående axel, 2 ha blivit 4 stycken hehe därför skall jag smida ihop en egen kraftigare utgående axel när tid finnes.
Undrar om inte "Sura" eller "Niltan" höll på med att ta fram kraftigare utgående axel? är det 3 eller 4 vxlad axel du har?
jasså det låter intressant:) jag har en 3 växlad tramp handväxel. dessa utgående axlar är nog i klenaste laget, skulle nästan tro att fot vxl motorerna har lite kraftigare axlar?skulle vara spännande att se om niltan o sura lyckades med uppdraget <!-- </EdIndex> --></div>
billykid skrev:
Någon fler som har samma problem eller tipps hur man gör
Har det inte varit nåt "ras", så dom där bilderna är borta för alla... [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såna där skitprogram för foton borde förbjudas
Varför lägger du inte in bilder så man ser dom direkt? Då behöver man ju inte strula.. Provade att öppna ett utav dina foron å det rasslade som fan i hårddisken men ingen bild kom sedan kruppade hela datorn ihop med omstart som följd å med flikar som kommer upp där det står "sårbarhet detekterad" nää fyfan den här tråden lämnar jag fort <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:Såna där skitprogram för foton borde förbjudas
Varför lägger du inte in bilder så man ser dom direkt? Då behöver man ju inte strula.. Provade att öppna ett utav dina foron å det rasslade som fan i hårddisken men ingen bild kom sedan kruppade hela datorn ihop med omstart som följd å med flikar som kommer upp där det står "sårbarhet detekterad" nää fyfan den här tråden lämnar jag fort
Du skrävla väl lite om bra program (antivirus?) så då är det väl ingen fara? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kan du läsa lite mer om detta, men som vanligt så räcker inte tiden till, det tar alldeles för mycket tid med arbetet, för att froitiden ska räcka till, eller hur de nu va
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med dr.novolette....
Varför inte lägga in direkt länk till alla bilder för att slippa massa onödiga fönster å klickande.
Man måste ju ändå skriva en länk till bilderna ia..... <!-- </EdIndex> --></div>
Varför inte lägga in direkt länk till alla bilder för att slippa massa onödiga fönster å klickande.
Man måste ju ändå skriva en länk till bilderna ia.....
bildena fixade , klicka på dem om ni vill ha mindre:P <!-- </EdIndex> --></div>