<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här i örnsköldsvik är det ganska lugnt med snö än så länge det täcker knappt gräset lika glad för det är ju jag eftersom ja e kronisk snöhatare..tack och lov har jag det mesta under tak nu.. bara kåpvagnen behöver stå ute å frysa.. har ju varnats för snö här senare under veckan fy fanken.. tror ja pyser ut genom nödutgången <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här i Båstad trakten i norra skåne har vi ingen snö än, här regnar det och blåser och är svinkallt. Tycker det kan komma ett par decimeter snö nu så man kan få komma ut med flakan och se vad den går för haha <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här har det kommit 18cm när jag mätte för en timme sedan, och det snöar fortfarande förfullt... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På morgonen vid uppvaknandet, fanns där 20 cm fäch snö, men i dag smälter det bort (kanske) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I Västerås trakten är det ca 25 cm nu på morgonen, och det är lite kaos artat bitvis med alla "asfalts barn" som fortfarande kör med fläskiga sommarsulor på bilarna (BMW)......
Dom + alla invandrare som aldrig har sett snö förut, och nu är bussförare ställer till det lite i trafiken <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kom knappt ifrån parkeringen i morse.. (Parkerade mitt i Centrum av Västerås). Var en stor vall bakom mig, så det var att ta rejält med sats och köra rätt över. Med däckspinn och motorn nästan på varvstopp kom jag loss på andra försöket!
Sen var det att snigla sig till Skolan, för snabbare vill man inte köra... Kör för övrigt en Volvo 740. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Braxen !
Du får plocka fram din motorvärmare till moppen om du ska ut och åka idag
Det funkade ju bra med en skaplig marschall under motorn förra vintern <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Sura skrev:Braxen !
Du får plocka fram din motorvärmare till moppen om du ska ut och åka idag
Det funkade ju bra med en skaplig marschall under motorn förra vintern
Det är bara flakan som behöver motorvärmare
Stockholmaren brukar starta på första kicken (det funkar inte med "Perkastart" på vintern) <!-- </EdIndex> --></div>