Raketsport

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
jesper

Raketsport

Inlägg av jesper »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan man få lite bilder som är på den fina vita maskinen som Raketsport tjejerna har i classic motor "moppe" albumet

den ser så enormt bra ut

jag funderar på att lägga ner Lastrada drömmen och börja jaga "raket moppe" <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gå in på deras hemsida vetja, så kan du se varenda moppe dom äger,
+ hundratals läsarmoppar 8) <!-- </EdIndex> --></div>
jesper

Inlägg av jesper »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag vet men jag vill ha detalj bilder och jag tror Raketsportarna Jossan och Mona skulle villja bistå mig med det <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Visst kan vi bistå med det. Är inte hemma just nu men i helgen kan jag nog fixa det. Vilka detaljer vill du se utförligare? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
jesper

Inlägg av jesper »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jossan och Mona

skulle vilja ha lite upplyftande bilder från sida snett framifrån och runt "baken"

nu förtiden är man för gammal för ekivoka Almanackor och liknande ting då blir man anklagad för att vara "gubbsjuk" bättre att kolla in snygga tvåhjulingar och stummben

jo jag försöker övertala hjärnan att en cresent ska in i samlingen för en lastrade i bra skick kostar alldeles för mycket för min smak

tittade på ett lik som var av 59 årsmodell med dubbla avgasrör den ville de ha 12000:- för och den såldes för 15000:- den hade inget crom på tank eller styre kvar och var ej komplett och inga hjul fanns det heller <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade dessa förtillfället, men fler bilder kommer.
Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar