Conrad Engström skrev:Momentum har men man måste köpa 5 meter och kostar lika många tusenlappar.
Näää, nu ljuger du....
Ge mig måtten på kedjan.
Delning
Minsta invändig bredd
Diametern på rullhylsan
Då ska jag nog kunna fixa ett bra "klubbpris"
Jag har redan beställt en ny kedja från "kedjeteknik"...
Tack alla för diverse förslag och erbjudanden! Ville dock prova detta företag.
/Norman <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok, Berätta gärna hur den firman funkar att samarbeta med sen när du fått grejorna.
Skulle vara kul att försöka upprätta något slags register på bra företag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kedjeteknik är duktiga på kedjor !
Berätta gärna deras kedjebetäckning, så ska det inte vara några problem att fixa fram mera kedja. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du började! Jag förstår nu i efterhand att du förmodligen menade "Kjedjebeteckning", men var så inne i dina tankar att det raskt blev "betäckning".
Jag friskriver mig! <!-- </EdIndex> --></div>
christer skrev:Du började! Jag förstår nu i efterhand att du förmodligen menade "Kjedjebeteckning", men var så inne i dina tankar att det raskt blev "betäckning".
Jag friskriver mig!
Du som har hamnat i vatten & avloppsbranschen tillfälligt, har väl hört talas om "Rännstensbetäckning" <!-- </EdIndex> --></div>
christer skrev:Du började! Jag förstår nu i efterhand att du förmodligen menade "Kjedjebeteckning", men var så inne i dina tankar att det raskt blev "betäckning".
Jag friskriver mig!
Du som har hamnat i vatten & avloppsbranschen tillfälligt, har väl hört talas om "Rännstensbetäckning"
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då har jag fått kedjan. "Wipperman rullkedja "454" 26 rullar ändlöst nitad", 230kr. Passade perfekt! Jag kan bara rekommendera företaget "Kedjeteknik". Mycket tillmötesgående och inga problem med någonting. <!-- </EdIndex> --></div>
Norman skrev:Då har jag fått kedjan. "Wipperman rullkedja "454" 26 rullar ändlöst nitad", 230kr. Passade perfekt! Jag kan bara rekommendera företaget "Kedjeteknik". Mycket tillmötesgående och inga problem med någonting.
Snabbt gick det också, och som jag tror ett bra pris. detta ska jag försöka komma ihåg. <!-- </EdIndex> --></div>
Norman skrev:Då har jag fått kedjan. "Wipperman rullkedja "454" 26 rullar ändlöst nitad", 230kr. Passade perfekt! Jag kan bara rekommendera företaget "Kedjeteknik". Mycket tillmötesgående och inga problem med någonting.
Snabbt gick det också, och som jag tror ett bra pris. detta ska jag försöka komma ihåg.
Javisst! Säljaren föreslog att jag skulle klistra in betalningsbekräftelsen från banken i ett mail, så kunde han skicka iväg kedjan omgående.
DET är service! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Samma kedla jag har 5 m av minus en skvätt. Sura skrev att jag ljuger och det var sant jag gav 2500kr för 5 meter. <!-- </EdIndex> --></div>