japp det har jag .och det blev inte sämre. <!-- </EdIndex> --></div>zappafan skrev:Jag hade samma tanke att prova en sån pipa..tture skrev:snabbprov av ny pipa på 60cc .fungera otroligt bra tycker jag .
har du jämfört med en "vanlig" jamarcol eller nåt liknande?
Nos Tank E-type
Re: pipa
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vad är det för pipa? Inköpt var? Skillnad mot original system effektmässigt? <!-- </EdIndex> --></div>tture skrev:snabbprov av ny pipa på 60cc .fungera otroligt bra tycker jag .
Uploaded with ImageShack.us
- zappafan
- Forumsponsor
, jämfört med original? varför trimma överhuvudtaget då.. 
795:- hos VRM <!-- </EdIndex> --></div>
Det där är väl en sk. "zyndapp" pipabryggaren skrev: Vad är det för pipa? Inköpt var? Skillnad mot original system effektmässigt?

795:- hos VRM <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ruskigt snyggt med den nya plåten tture
kommer att lysa upp motorn fint, blir den oxå blankpolerad
..har själv lämmnat bort några pryttlar till mitt bygge idag..min lackkompis skall lacka dem i blå flake.. hoppas det kommer att se trevligt ut oxå..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Får man fråga hur du löst kröken mot cylindern, som jag förstått det passar inte´kröken mot sachscylinder? <!-- </EdIndex> --></div>zappafan skrev:Det där är väl en sk. "zyndapp" pipabryggaren skrev: Vad är det för pipa? Inköpt var? Skillnad mot original system effektmässigt?, jämfört med original? varför trimma överhuvudtaget då..
795:- hos VRM
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
<!-- </EdIndex> --></div>
jag tror inte det är en zyndapp pipa tror den är till sachs ..bocka och fixa lite bara så satt den där kan ta en bild på fästet så det nog någon som vet vad den pipan är till förNaeri skrev:Får man fråga hur du löst kröken mot cylindern, som jag förstått det passar inte´kröken mot sachscylinder?zappafan skrev:Det där är väl en sk. "zyndapp" pipabryggaren skrev: Vad är det för pipa? Inköpt var? Skillnad mot original system effektmässigt?, jämfört med original? varför trimma överhuvudtaget då..
795:- hos VRM

- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har läst nånstans på Hallsta att det skiljer invändigt på en "riktig" sachs pipa fast dom är rätt så lika utvändigt... 

Riktig Hercules/sachs pipa
(dålig bild..)
Så här svara Roffe VRM : Röret är från början avsedd till någon Casalraket i portugal. det röret på hans sida.. <!-- </EdIndex> --></div>

Riktig Hercules/sachs pipa

Så här svara Roffe VRM : Röret är från början avsedd till någon Casalraket i portugal. det röret på hans sida.. <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..