vad hjälper inplastningen? <!-- </EdIndex> --></div>SachsMekarn skrev:Färgborttagningsmedel funkar bättre än blästring. Men jag skulle nog ha plastat in från början, och inte använt roller på dem första lagrena. Då hade det nog gått bättre
Crescent F-50GL Renovering
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lägger man plast el nåt runtikring så dunstar inte färgborttagningsmedlet och verkar därmed bättre. <!-- </EdIndex> --></div>
vad hjälper inplastningen?[/quoteMattias-M skrev:SachsMekarn skrev:Färgborttagningsmedel funkar bättre än blästring. Men jag skulle nog ha plastat in från början, och inte använt roller på dem första lagrena. Då hade det nog gått bättre
Lägger man plast el nåt runtikring så dunstar inte färgborttagningsmedlet och verkar därmed bättre. <!-- </EdIndex> --></div>
<!-- </EdIndex> --></div>
Så inte medlet bortdunstar.Mattias-M skrev:vad hjälper inplastningen?SachsMekarn skrev:Färgborttagningsmedel funkar bättre än blästring. Men jag skulle nog ha plastat in från början, och inte använt roller på dem första lagrena. Då hade det nog gått bättre

- SachsMekarn
- SachsMekarn
Om man ser låset som en "pil", ska den peka åt det hålet kedjan går. Och om låset skulle slå i ska det sätta sig bättre, och inte slås bort t.ex <!-- </EdIndex> --></div>bryggaren skrev:
Kedjelås brukar jag inte montera så, låsningen sätter jag åt andra hållet med tanke på hur kedjan går när du kör. Men det kanske är överkurs, vad vet jag..
- SachsMekarn
- SachsMekarn
- SachsMekarn
- SachsMekarn