Fetbrux, mcb 1159 säljes! *såld*

Wiklund

Fetbrux, mcb 1159 säljes! *såld*

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säljer nu min påbörjade renovering av min stummis! det är en crescent 1159, har slipat ner ramen och grundat den, blästrat tank, pakethållare bak, gaffel, skärmar och fästen. har en sachs två växlad hand till den med membranare. måste få den såld snarast.

den finns i västerås men frakt kan lösas!

Bild

Bild

Bild

pris = BUD! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Wiklun du gör mig nyfiken vad har du på gång.eftersom du vill sälja allt du har <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tture skrev:Wiklun du gör mig nyfiken vad har du på gång.eftersom du vill sälja allt du har
jag ska ABSOLUT inte sluta med moppar! så bli inte orolig.
:wink:

har bara lite ekonomiska problem just nu så vi får se om jag får nån av mopparna såld. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har PM! <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha du pälle hur går det för dig i stummisjakten har köpt mig en till 1159a hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

cobra karlsson skrev:Jaha du pälle hur går det för dig i stummisjakten har köpt mig en till 1159a hälsn cobra
hahah! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

cobra karlsson skrev:Jaha du pälle hur går det för dig i stummisjakten har köpt mig en till 1159a hälsn cobra
Jotack det går skapligt. Väntar hem en Saxoped 1125 snart, cykelbrux tror jag man kan kalla den :lol: Rätt muggig men allt är planerat och klart så det behövs bara lite tid att få ihop grejerna. Det är ju en lätt moppe så den borde kunna gå rätt fort
:lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar