Grym moppe! <!-- </EdIndex> --></div>
rambler rocket
-
P-plats.se
-
cobra karlsson
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå, jag fick bilderna
SM i stummis i ditt garage eller?
Så det räcker med att förskjuta Z-motorn 5 mm i sidled för att få kedjan att lira? Gäller det 2 växlad motor då eller kvittar det vilken Sax vi pratar om. Mitt berömda ögonmått måste vara krokigt... <!-- </EdIndex> --></div>
Så det räcker med att förskjuta Z-motorn 5 mm i sidled för att få kedjan att lira? Gäller det 2 växlad motor då eller kvittar det vilken Sax vi pratar om. Mitt berömda ögonmått måste vara krokigt... <!-- </EdIndex> --></div>
-
cobra karlsson
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sm å sm några finns ju. blev en till i Örebro igår vad jag nu ska med den till vi får se om den blir kvar tyckte det var lika bra att slå till på den så Tompa fick sig ett gott skratt.Jo ca 5mm men det är lika bra att mäta, det skall vara lika på 3 v till 5 v motorer beroende om man kör med plant drev eller inte fram.mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej det ser inte tajt ut, min combinette har det mycket tajtare se bild.

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Oj det var tajt, är din gaffel möjligtvis knäckt? <!-- </EdIndex> --></div>flora skrev:Nej det ser inte tajt ut, min combinette har det mycket tajtare se bild.
Uploaded with ImageShack.us
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej gaffel är inte knäck det är solfjädertoppen som bygger betydligt mer än vad original pärontopp gör, även jamarcol dämparen bygger mer den fick jag göra om fästet på vid cylinder, jag fick korta av det för att det skulle passa. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<!-- </EdIndex> --></div>
Hmm... det måste väl vara tajt iaf....flora skrev:Nej det ser inte tajt ut, min combinette har det mycket tajtare se bild.
Uploaded with ImageShack.us
Cobra, Vad har du för bakdäck på den där? köpt var? <!-- </EdIndex> --></div>cobra karlsson skrev:Har gett upp man är väl dum i huvudet. problem med dessa kort men pma ditt mobilnummer så skickar jag ett mms på hur det ser ut hälsn cURL=http://img203.imageshack.us/i/tommyskort105.jpg/][/URL]
Uploaded with ImageShack.usobra Hittade en bild på min ombyggda 1185 a men lite svårt att se hur jag gjort när det är målat
fd Körmoped
-
cobra karlsson
- Kontakt:
<!-- </EdIndex> --></div>
[/URL]