Går sjukt gött
Höjj ljudet!
http://www.youtube.com/watch?v=0zr7aulvUDE <!-- </EdIndex> --></div>
Ser fram emot detBraxmatte skrev:Jag ska försöka få in videofilm i datorn så ska ni få höra på sången
i min PV jag hade på 80talet den var nästan lika startsnabb som VWn
Men där var det ylande B20 det var lagom att växla vid 9000 varv
Hehe...rullningen var ingen fara, själva faran bestod i att frun och svärmor stod och tittade exakt där vi rullade, dessutom var det första gången dom kollade på rally (sprint)alf-johan skrev:Lasse, hur kändes den resan? har varit med om liknande, min bror och jag åkte i slutet av 60 talet i en VW 1500 gr2 trimmad av Perrys Motor i Strömsholm, (den gamla goda tiden då man inte hade störtbåge och bara tvåpunktsbälten) så då fick man bara inte landa upp och ner, men lite timmer mejades ner i alla fall , (mest Asp
Då kanske du kände min pappa Sten-Inge Andersson <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Lasse, hur kändes den resan? har varit med om liknande, min bror och jag åkte i slutet av 60 talet i en VW 1500 gr2 trimmad av Perrys Motor i Strömsholm, (den gamla goda tiden då man inte hade störtbåge och bara tvåpunktsbälten) så då fick man bara inte landa upp och ner, men lite timmer mejades ner i alla fall , (mest Asp
Kommer inte ihåg, men namnet är bekant, han kanske kännde min bror Rolf EdlingBraxmatte skrev:Då kanske du kände min pappa Sten-Inge Anderssonalf-johan skrev:Lasse, hur kändes den resan? har varit med om liknande, min bror och jag åkte i slutet av 60 talet i en VW 1500 gr2 trimmad av Perrys Motor i Strömsholm, (den gamla goda tiden då man inte hade störtbåge och bara tvåpunktsbälten) så då fick man bara inte landa upp och ner, men lite timmer mejades ner i alla fall , (mest Asp