Pops Puch och Crush
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->där ser man! mitt är orginal och tänkte låta det vara så om det skulle hitta tillbaks till cykeln.
nu i helgen måste jag ta tag i crescent 2000 objektet, det enda som ska göras är att montera motorn då. och fixa till tanken som ser ut som fan..
några tips på bakljus? tänkte först ha en cykelframlampa monterad snyggt på svingen på sidan med rött sken bakåt, men vet inte. ska ju passa designen <!-- </EdIndex> --></div>
nu i helgen måste jag ta tag i crescent 2000 objektet, det enda som ska göras är att montera motorn då. och fixa till tanken som ser ut som fan..
några tips på bakljus? tänkte först ha en cykelframlampa monterad snyggt på svingen på sidan med rött sken bakåt, men vet inte. ska ju passa designen <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en sådan[img][IMG=http://img135.imageshack.us/img135/6997/s5000151.jpg][/img]
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fått igång dom... men så fastnade jag med handsken i kedjan, så nu är pekfingret 5 mm kortare och ingen nagel lär växa på det fingret... lärt mig en läxa kan jag säga. högerhanden såklart! imorgon ortopeden... klart fick jag inge smärtstillande så får väl ta smärtan som en man... 2 timmar vad jag tror va sömn fick jag i natt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ajajajaj. Låter inte bra alls det där. <!-- </EdIndex> --></div>Pop skrev:fått igång dom... men så fastnade jag med handsken i kedjan, så nu är pekfingret 5 mm kortare och ingen nagel lär växa på det fingret... lärt mig en läxa kan jag säga. högerhanden såklart! imorgon ortopeden... klart fick jag inge smärtstillande så får väl ta smärtan som en man... 2 timmar vad jag tror va sömn fick jag i natt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->njää. va sekunden för långsam med hjärnan. tanken slog mig precis att akta mig för kedjan nu när jag pillar på tomgången, eftersom kedjan snurrade lite pågrund av förhög tomgång, sen fjooofff, råkade jag snudda kedjan, med tunna vantar coh fingret åkte med en bit, tur att det va toppen på fingret. låste moppen, gick upp och kontrollerade skadan, ringde tjejen som fick komma och plocka upp mig, ringde polare som fick ringa och föranmäla mig till akuten, så jag kunde bli insläppt, annars får man stå utanför i 10 minuter... sen gick jag ner, körde igång han igen, för att se så den funkade fortfarande, gick ställde mig och väntade på tjejen, sen 1 timma senare hade dom sytt tillbaks toppen på fingret med 4 stygn och sa att nageln kommer du nog inte få se igen.
förra året på sommaren så lyckades jag slakta vänsterfingret, då skar jag tvärs över fingret med en mattkniv ner till benet. vart 14 stygn efter dom va klara med alla reperationer av nerver. ingen känsel kvar i det fingret... så nu är det utjämnat till båda händerna <!-- </EdIndex> --></div>
förra året på sommaren så lyckades jag slakta vänsterfingret, då skar jag tvärs över fingret med en mattkniv ner till benet. vart 14 stygn efter dom va klara med alla reperationer av nerver. ingen känsel kvar i det fingret... så nu är det utjämnat till båda händerna <!-- </EdIndex> --></div>
-
Var iofs tur i oturen att det gick o göra något åt! <!-- </EdIndex> --></div>
Vilken förbannade oturPop skrev:njää. va sekunden för långsam med hjärnan. tanken slog mig precis att akta mig för kedjan nu när jag pillar på tomgången, eftersom kedjan snurrade lite pågrund av förhög tomgång, sen fjooofff, råkade jag snudda kedjan, med tunna vantar coh fingret åkte med en bit, tur att det va toppen på fingret. låste moppen, gick upp och kontrollerade skadan, ringde tjejen som fick komma och plocka upp mig, ringde polare som fick ringa och föranmäla mig till akuten, så jag kunde bli insläppt, annars får man stå utanför i 10 minuter... sen gick jag ner, körde igång han igen, för att se så den funkade fortfarande, gick ställde mig och väntade på tjejen, sen 1 timma senare hade dom sytt tillbaks toppen på fingret med 4 stygn och sa att nageln kommer du nog inte få se igen.
förra året på sommaren så lyckades jag slakta vänsterfingret, då skar jag tvärs över fingret med en mattkniv ner till benet. vart 14 stygn efter dom va klara med alla reperationer av nerver. ingen känsel kvar i det fingret... så nu är det utjämnat till båda händerna

Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Kördesjälv tummen i matberedarens kniv förra sommaren.
Huvudet hade jag troligtvis under armen, vi det tillfället.
Jäklar vad det blödde och svärande körde jag till akuten med handen högt och i flera lager papper!
Det har nu läkt ihop, men känseln är inte riktigt hundra, vilket man märker när man ska skruva på muttrar och dylikt.
Hoppas du får ordning på dina skada! <!-- </EdIndex> --></div>
Ajajaj, säger jag. Förbenad otur!Pop skrev:fått igång dom... men så fastnade jag med handsken i kedjan, så nu är pekfingret 5 mm kortare och ingen nagel lär växa på det fingret... lärt mig en läxa kan jag säga. högerhanden såklart! imorgon ortopeden... klart fick jag inge smärtstillande så får väl ta smärtan som en man... 2 timmar vad jag tror va sömn fick jag i natt
Kördesjälv tummen i matberedarens kniv förra sommaren.
Huvudet hade jag troligtvis under armen, vi det tillfället.
Jäklar vad det blödde och svärande körde jag till akuten med handen högt och i flera lager papper!
Det har nu läkt ihop, men känseln är inte riktigt hundra, vilket man märker när man ska skruva på muttrar och dylikt.
Hoppas du får ordning på dina skada! <!-- </EdIndex> --></div>
-
Hehe, tur var väl det....vet några som klippt av fingrar, och även kapat av...ser rätt läskigt ut... <!-- </EdIndex> --></div>
har du tattueringar sen innan?Pop skrev:idag tog jag mopeden till ortopeden, och fick de bra beskeden. får behålla hela fingret! minus nageln... en kompis som tatuerar har redan erbjudit tatuera in en nagel istället
Hehe, tur var väl det....vet några som klippt av fingrar, och även kapat av...ser rätt läskigt ut... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är känner flera tatuera så det är lätt hänt att man drar på sig några stycken 
ja! inget har hänt fan på för länge, den gula funkar über bra och den svarta är stendöd och alla grejer ligger i garaget.
har tappat nageln fingret är cirka 2 mm kortare. kliar som fan i att sätta tänderna i ett bil bygge eller moppe bygge... att tjejen är bortrest i två månader till och jag är sjukskriven gör fan inte saken bättre... <!-- </EdIndex> --></div>

ja! inget har hänt fan på för länge, den gula funkar über bra och den svarta är stendöd och alla grejer ligger i garaget.
har tappat nageln fingret är cirka 2 mm kortare. kliar som fan i att sätta tänderna i ett bil bygge eller moppe bygge... att tjejen är bortrest i två månader till och jag är sjukskriven gör fan inte saken bättre... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag önskar det vore klart! men vafan med mitt knepiga finger och massa annat i vägen så har det gått segt. men när fingret är fixat, så kommer jag köra på hårt!

det där är det senaste som hänt.
annars har det bara varit puch maxi meckande och lite fs1 meck
men snart är väl inte det här bara en mockup längre
<!-- </EdIndex> --></div>

det där är det senaste som hänt.
annars har det bara varit puch maxi meckande och lite fs1 meck
men snart är väl inte det här bara en mockup längre