<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Söker den plåt som håller bak lyset,sen hållaren för själva lampan( samma som på topper)Kanske nån som ha de chopper liknande styret me. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är tyvvär inte samma hållare på Topper jag har kollat, på sc:en sitter lampan högre upp på skärmen. däremot är det samma fäste som på SM 50/Topper som jag letar efter.
Kanske eventuellt kommer bringegård att tillverka några fästen till SC, han har tillgång till en mall, men dåligt med tid
Här är en baklampa till Topper
Men det finns även ett annat fäste till SM 50 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej.den del som håller i den kromade sargen e vell samma? sen e de ju en speciell plåt som ska sitta på skärmen.de blir nog så man få tillverka den delen. vill skicka allt på lack, snart sommar..... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lamphus håller jag på att tillverkar, kommer köra fram 5 st i första svängen, bara jag får lite tid över bara jobbjobbjobb jämt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->e de nån som har en bra bild eller mått på plåten som ska sitta på skärmen, som baklyset ska sitta i,ska ju va samma färg som ramen.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har lite plåtbitar, som skulle kunna bli en lamphållare till CS liger i garaget. kan fota av dessa om du vill <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->E ju helt perfekt om du skulle vilja göra de,Ha blästrat alla delar i kväll, å sakna den delen. Sugen att få börja lackera.
Tack på för hand