Vi har en värdefull kille i klubben som ska hjälpa mig med plastjobbet, och han har en egen autoklav på 6m3

Både han och jag vill veta hur fort det går att åka med en Athena 80 innan man börjar justera i den

Det är väl min målsättning att kunna åka 130 med en kåpa utan att gräva i cylindern...... <!-- </EdIndex> --></div>selma skrev:Spännande bygge Rexxy
Synd att du inte satsar på en Sachs rova,det vore kul med 130+ Sachsar
Om du fixar en kåpa är ju 130km/h+ inga problem för dig.Sura skrev:Det är väl min målsättning att kunna åka 130 med en kåpa utan att gräva i cylindern......selma skrev:Spännande bygge Rexxy
Ja har du 124 nu så räcker det nog med vaxat skinnställSura skrev:Det är väl min målsättning att kunna åka 130 med en kåpa utan att gräva i cylindern......selma skrev:Spännande bygge Rexxy
Är nog enklare att åka naken.selma skrev:Ja har du 124 nu så räcker det nog med vaxat skinnställSura skrev:Det är väl min målsättning att kunna åka 130 med en kåpa utan att gräva i cylindern......selma skrev:Spännande bygge Rexxy
Ja Sura,upp till bevisRexxy skrev:Är nog enklare att åka naken.selma skrev:Ja har du 124 nu så räcker det nog med vaxat skinnställSura skrev:Det är väl min målsättning att kunna åka 130 med en kåpa utan att gräva i cylindern......selma skrev:Spännande bygge Rexxy
Synd att du inte satsar på en Sachs rova,det vore kul med 130+ SachsarLuftmotståndet är mindre emot bar hud än ett skinnställ!
Låter som man inte får missa nästa topspeed med alla gamla och nya byggen som ska pressas till maxSura skrev:Det är väl min målsättning att kunna åka 130 med en kåpa utan att gräva i cylindern......selma skrev:Spännande bygge Rexxy
Men jag saknar växlar!selma skrev:Nej nej,du har ju jättefina åkafortmops i liknande utförande.
En stenhård åka fort moppe hade vart kul att få se växa fram
Tänk om,ny dag i morgon