<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det blir nog till att rycka igång slungan å försöka få bort eländet imorrn är ju ingen mening ännu eftersom det vräker ner å blåser ännu... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja här hänger snön i luften.. det blir bara varmare å varmare sen har himlen fått ett sånt där mysko sken som det alltid blir innan allt ramlar ned. Så jag & Bob står i startgroparna <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:jo det blir nog till att rycka igång slungan å försöka få bort eländet imorrn är ju ingen mening ännu eftersom det vräker ner å blåser ännu...
Men bra då kan du ju ta en sväng med slunga hit oxå <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag fick jag skotta! :O :O Första gången denna vinter! Nästa gång får de bli slungan! Nu är den sörvad å klar! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha jo du jossan det skulle se ut det om jag tog på mig trickskidor och ställde mig bakom den för en tur till pengfors... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag börjar bli lite orolig för husbuss-semestern... grannens pöjk kommer med traktorn och skottar större delen av gårdsplanen, och all snö lägger han framför bussen som står inbackad i skogsbrynet snöberget närmar sig nog 3 meter snart Får nog ta sen semester i år <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En decimeter till åt blötsnö hållet fy fan va man e less på det här.. (snöar fortfarande) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jajamensan, nu kommer det lite snö - sisådär 1 decimeter å lätt fjunsnö,
ett litet kick med plastrakan å den var borta...bara - 5 grader. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snön är bortskottad från både gård och tak Belönade mej själv med
en liten raketfärd ner till affärn. Perfekt vinterväder här nu, -2 och strålande sol. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är all snö bortskottat från de platta taken. Hörde ett rykte om att Kör moped sitter i nån traktor och kör i snösvängen, kan du inte komma förbi och rensa vår gårdsplan i så fall ???
Självklart mot betalning ... <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får säga till Körmoped om det Caddylasse
Själv har man skottat sammanlagt 300 km2 tak nu på två dagar börjar kännas i armarna
Men isarna börjar se lovande ut i blidvädret för en Hydrokopter tur eller varför inte en skoter tur <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skottade av altan och garage taket idag! På garaget låg de typ en halv meter
Å så klart så skottade pappa ner all snö framför garage porten, och i garaget stog ju snöslungan... <!-- </EdIndex> --></div>