Nos Tank E-type

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt!!

Jo grundfärg och klarlack är en välbeprövad kombo. Kan bli fina resultat :D <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Framhjul

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tung dag i dag så fick bara bli lite rengöring av framnavet.Så i morgon blir det Ekring av framhjul och ett antal Öl
Bild
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om du kallar det där för rengöring skulle jag vilja se hur det ser ut när du polerar :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänker aldrig!! lägga ut någon bild på mina nav :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:Tänker aldrig!! lägga ut någon bild på mina nav :mutt:
HE HE .är dom lika blanka som speglar. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kommer snarare inte i närheten av alla som man ser här .. putsa sådär är man för slö för <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev snyggt jaaa :shock: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sanslöst snyggt tture..misstänker man får ta på solbrillor när du har den klar...för bländningsrisken 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
tture

Inlägg av tture »

Raketaren skrev:sanslöst snyggt tture..misstänker man får ta på solbrillor när du har den klar...för bländningsrisken 8)
Raketarn du är rolig du .hoppas vi möts .skulle vara kul att höra vad du tycker om den irl i sommar <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sanslöst snyggt måste jag säga, fortsätt såhär så blir det kanon! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->finns nog en chans om du är på mellstaträffen tture :) har ju tänkt ta mig dit i år oxå... 8) skulle va riktigt kul att se den klar, vet dock inte vicken av mina moppar som kommer med dit ner förra året var det ju SM-50 in som fick lufta sig, får jag klar crazy-tajpen skulle den va kul å ha med, annars kanske min 1256 champion blir med... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
tture

Moppar

Inlägg av tture »

Raketaren skrev:finns nog en chans om du är på mellstaträffen tture :) har ju tänkt ta mig dit i år oxå... 8) skulle va riktigt kul att se den klar, vet dock inte vicken av mina moppar som kommer med dit ner förra året var det ju SM-50 in som fick lufta sig, får jag klar crazy-tajpen skulle den va kul å ha med, annars kanske min 1256 champion blir med...
Skulle vara kul att se en SM-50 .har aldrig sett en irl .är ny på det här med moppar .Det starta med att grabben skulle ha en moppe så det blev en Compakt som jag fixa lite för typ 1-1/2 år sen .Sen visa Ari i Hallsta moppers sin fjollis då var det klippt .så nu har jag två kromisar mcb1289 och 3 st E-type o 2 compakter samt en 1 custombygge.. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gjör ett studiebesök på Muskö, där fins det en del. :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Ari

Inlägg av Ari »

Raketaren skrev:finns nog en chans om du är på mellstaträffen tture :) har ju tänkt ta mig dit i år oxå... 8) skulle va riktigt kul att se den klar, vet dock inte vicken av mina moppar som kommer med dit ner förra året var det ju SM-50 in som fick lufta sig, får jag klar crazy-tajpen skulle den va kul å ha med, annars kanske min 1256 champion blir med...
Raketaren :!: :!: du vet väl att ingen har sett tture åka på en moppe :shock: :shock: slider_anon.gif

Det kanske finns en chans å se moppen " i action" om det är fint väder i år och du är vaken någon gång efter midnatt , he he heeeehehehee.. staff_gemini-1.gif slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar