Åk fort på is i Orsa 11/12-Mars

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Åk fort på is i Orsa 11/12-Mars

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får jag göra reklam för en kul grej här på Orsasjön i Mars 8)
Allt från fulldubbad RollsRoys å Lamborghini, till Moppe-Flaka med 130hk och sparkar med Jetmååtår.....

http://www.landracing.se/speedweekend2011.htm

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jävla sugare dessa biljettpriser är ju åt helvete för höga jag bojkottar då detta och jag vet fler med mig hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
cobra karlsson skrev:Jävla sugare dessa biljettpriser är ju åt helvete för höga jag bojkottar då detta och jag vet fler med mig hälsn cobra
Snåltarm.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

cobra karlsson skrev:Jävla sugare dessa biljettpriser är ju åt helvete för höga jag bojkottar då detta och jag vet fler med mig hälsn cobra
Varför gnälla under 15 GRATIS :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En lör kväll på den lokala pizzan .... = 450:- minst :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara till att kränga på full dubb och gasa! thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag satsar på Filipstad helgen före istället!

http://www.hjulhalja.se/viewpage.php?page_id=16 <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

Peppe^ skrev:Jag satsar på Filipstad helgen före istället!

http://www.hjulhalja.se/viewpage.php?page_id=16
Bra peppe! blir nog också dit å kollar lite bara jag! <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Lasse väss skrev:En lör kväll på den lokala pizzan .... = 450:- minst :lol:
Tips* byt ställe <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

Hmm Inträde 200kr för helgen är det för dyrt Cobra, vad kostar det på dom andra internationella stora tävlingarna då.
Jag vet inte för har inte varit på någon stor internationel tävling på länge... :?:

Men eftersom jag bor här uppe ska jag dit. Jag kan åka Snökotern ända hemifrån å dit. Jag förstår inte hur dom skall
kunna hindra mig att åka dit å tiita gratis om jag vill. Dom kan ju inte hängna in hela ORSA + Orsasjön med omnejd...*L*.. :lol:

Men det blir väl som vanligt, bort skickad på jobb tiil Finland eller nåt sånt....tokeri.... :freakin mad: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

billykid skrev:

Hmm Inträde 200kr för helgen är det för dyrt Cobra, vad kostar det på dom andra internationella stora tävlingarna då.
Jag såg aldrig nån affish i Smebacken om Smeängels Snörace.
Det kan väl räknas som internationellt , det var ju deltagare ända från Borlänge
men jag tror biljetterna var billigare <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Absolut....>Braxen. Dom tog flyget dit...***L*** :angel_grin: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->200:- ? Vad får man för det i dag igentligen, allting kostar ju massor i dessa tider... :oops: Nästan varenda svar i denna tråd har handlat om dom stackars 200 kronorna... staff_gemini-1.gif Voj voj....

Billy : Var bor du ? <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Liveband kostar pengar, söka tillstånd kostar pengar, tidtagning kostar pengar, säkerhetsföreskriftsgubbar kostar pengar, ploga bana kostar pengar, annonser o affischer kostar pengar, lokal för prisutdelning kostar pengar, prispokaler kostar pengar etc.

Allting kostar pengar, 200 spänn för en helg låter inte kontstigt alls. Vad kostar det att tvätta bilen på macken? 150 spänn för 3 minuters jobb utfört av en maskin :roll:

/Ekonomen <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Pälle skrev:Allting kostar pengar, 200 spänn för en helg låter inte kontstigt alls. Vad kostar det att tvätta bilen på macken? 150 spänn för 3 minuters jobb utfört av en maskin :roll:

/Ekonomen
Jaha och vad kostar då den maskinen som tvättar tror du ? .. undrar vad kalkylen säger om hur många som måste tvätta dagligen i snitt bara för att inte gå back.. Och står det bara "live" band så kan man räkna med att man aldrig har hör talas om dom... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar