Tvåtaktarnas vårrally Jonsered

Egna filmer och ex. Youtube klipp
2takt68

Tvåtaktarnas vårrally Jonsered

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En liten film från Jonseredsrundan 210 startande vart det denna gång 8) det finns ävan foton att titta på om man har tid och lust på www.mopedist.se må gött.
http://www.youtube.com/watch?v=QUx0D_WKQNw <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får tyvärr ge minuspoäng till filmen för en massa dålig musik istället för vindbrus å motorljud.

Bilderna får jag kika på senare för nu skall jag iväg en sväng.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Patrik skrev:Får tyvärr ge minuspoäng till filmen för en massa dålig musik istället för vindbrus å motorljud.

Mvh Patrik
Instämmer det hade vart goare att lyssna till sången av plågade 2taktsmotorer i kraftigt uppförslut som det var i början på filmen.
Varför det ligger musik på vet jag faktiskt inte :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
tag

Inlägg av tag »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Patrik"]Får tyvärr ge minuspoäng till filmen för en massa dålig musik istället för vindbrus å motorljud.

Mvh Patrik[/quote
med hål <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->där va ju jag och min kompis:D jag körde en blå compact med bontriangel ochrossa ludd på pakethållarn:D och han körde en crecent flaka den långa moddellen vi var med i slutet tyvär ramla baklagrena ihopp och de gick inte å rulla en meter så fick åka på hans flak till nästa stopp med moppen och senare åka skambil:( mycket trevligt race och skoj folk!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar