Ibland är det svårt men det kan bli lättare

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Trottelfeber
Kontakt:

Inlägg av Trottelfeber »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
stockis-70 skrev:Nä de e klart att alla inte pratar som de leva i den trakten de pratar som i
den trakten de bor i!
Hade det här varit skrivet i Facebook (Ansiktsboken på svenska) så hade jag klickat på "Gilla-knappen"... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

dr.novolette skrev:det jag tycker är jobbigt å som jag brukar skita i är stor bokstav i namn å efter punkt fok fattar ju ändå...
vem är den där fok ?

(Förlåt ,kunde inte låta bli) staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Att skriva dialektalt är också att vara stolt över sitt ursprung. Det är inget fel på dialekter, utan ger språket lite extra krydda. Bara man förstår varandra så... och gör man inte det så går det alltid att fråga.

Fredrik Lindströms serie om Svenska Dialekter som gick på tv för några år sedan var ju helt underbar. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

kejsaren skrev:
dr.novolette skrev:det jag tycker är jobbigt å som jag brukar skita i är stor bokstav i namn å efter punkt fok fattar ju ändå...
vem är den där fok ?

(Förlåt ,kunde inte låta bli) staff_gemini-1.gif
jaaa du ser :roll: :D skyller på ett söligt tangentbord :roll: :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar