<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du behöver en avdragare. Har fått loss centrumdrevet i korgen? I så fall kan du använda en trearmad avdragare, finns på varenda järnahandel. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har fått bort centrumdrevet och den vänstergängade muttern bakom.
Måste alltså ha en avdragare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Behövs ingen avdragare. Håll i korgen med ena handen och en liten smäll på kopplingslagret. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Behövs en ytterst svag knackning för att lossa den. Så järnhammaren fungerar lika bra där. Krävs mycket mer för att mosa gängorna än vad som krävs för att släppa korgen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En liten knäpp med plasthammarn funkade perfect.
Måste nog byta lagret då det glappar ganska mycket. Dyrt. <!-- </EdIndex> --></div>
ilo55cc skrev:En liten knäpp med plasthammarn funkade perfect.
Måste nog byta lagret då det glappar ganska mycket. Dyrt.
Straxt under femhindringen för ett kineslager, men det finns inget annat nytt, om du inte springer på ett NOS men dom brukar vara dyrare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sådär ja. Nu är allt ihopsatt och fungerande. Äntligen kan man få ägna
sig åt Deutsche qualität från ILO Werke. Trodde jag
Istället fick jag en Honda MT50 på halsen. Dottern skulle promt ha en crossmoppe, ingen av mina fina Monarscooters dög <!-- </EdIndex> --></div>
ilo55cc skrev:Sådär ja. Nu är allt ihopsatt och fungerande. Äntligen kan man få ägna
sig åt Deutsche qualität från ILO Werke. Trodde jag
Istället fick jag en Honda MT50 på halsen. Dottern skulle promt ha en crossmoppe, ingen av mina fina Monarscooters dög
Visst blir man less, men misströsta icke - du kan skicka en av dina fina scooters till mig.. <!-- </EdIndex> --></div>