Tyvärr har det precis varit jul, annars hade jag nog slagit till på den.
Skulle helst vilja ha en ebenholtzsvart, men det är klart att jag kan nöja mig med 1½ karolinablå
ja skulle vilja ha en nästan helt kromad 80TS. <!-- </EdIndex> --></div>
Tyvärr har det precis varit jul, annars hade jag nog slagit till på den.
Skulle helst vilja ha en ebenholtzsvart, men det är klart att jag kan nöja mig med 1½ karolinablå
en kompis här i söderköping sålde en svart med fransig sadel för ca ett år sen,ångrar att jag inte köpte den.tror det var en här på forumet som köpte den. <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo nog skulle den moppen smakat att äga men tyvärr fel månad att tänka på att göra nån affär pånåt trevligt alls snygg i den färgen dessutom... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha *grannen* lädret är redan ruskigt lätt, s¨det blir svårt att göra några större utsvävningar.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man kanske borde ge ett skambud på champen 10.000..
äh vf , jag ska köpa mig en F50 helst en GLX ...
Måste få tag på en limpmoppe till all lek.
Verkar inte vara så många som sätter ut nåt över januari <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag letar som faan efter ett riktigt klipp till sommaren som ska bli åkmoppe under de fina sommarmånaderna.
Helst en riktigt sällsynt sak i mint skick - få se om jag lyckas. <!-- </EdIndex> --></div>