Grannen skrev:Jag letar som faan efter ett riktigt klipp till sommaren som ska bli åkmoppe under de fina sommarmånaderna.
Helst en riktigt sällsynt sak i mint skick - få se om jag lyckas.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får ev lite pengar, oväntat som tusan, så en ny dator ska inhandlas. men efter det så tänkte jag köpa en veteran moped....men tror jag överger den tanken, då jag vill ha en moped med limpa.....men antingen är dom i norrland eller så är dom för dyra...Nåja, det var allt för mig. Mvh Neifelheim. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mm ja det kanske är lite rost på dem får nog kolla in annonserna om det finns reservdelar där oxå.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:en riktigt fin puch mexico kan nog tänka mig att den betingar ett högt värde..
En sån hade jag innan jag var 15 och åkte i skogen med.
Men jag visste inte att det var en mexico , trodde det var en Alabama som nån stolle satt på en dakotatank på.
Jag kommer inte ihåg om jag bytte den mot nåt eller om den hamnade på tippen
Så här i efterhand så förstår jag att det var en mexico för jag mjnns att den var 4-växlad <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->faan
Jag hann inte med att ringa killen med den kanonfina champen som var på blocket igår.
Nå´n som vet vem det var?
Jag tänkte fråga vilken färg/kulör han målat den med , den såg helrätt ut. <!-- </EdIndex> --></div>