<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->5,5 Plusgrader och solsken i Linköping, nackdelen är att det är översvämmning på vägarna <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->+1-3grader (har ingen termometer så jag känner och gissar). Gräsmattan syns på några ställen utanför lägenheten. Och is och snö rasar då och då av taket, med samma ljud som ett rejält tordön. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska kanske ut å ragga en sväng runt byn i dag.. tempen ligger väl på nollan här,, å lite sol Inget kladd på vägarna i allafall ! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi har faktiskt ett alldeles utmärkt moppeväder idag.
Klart och fint väder, mycket snö men inget snöfall. Lite pudersnö på vägen efter plogningen och bara -8.
Synd att Mona jobbar eftermiddag annars hade det varit skoj att ta en utflykt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fint väder ja det är +4,5 här men en nackdel det är ca1dm blankis men var ut å körde lite shopper! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:mopedväder ha ha..det är väl sisådär 2 månader bort minst
Jodå - Minst 2 månader.. vill nog påstå att det tar 3 månader innan all denna snö försvunnit, men det är visseligen bara bra.
Då får jag tid på mig att ordna mopeden från happis.. <!-- </EdIndex> --></div>