Mina Fordon

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
PipaZ skrev:
knilsknilsson skrev:
PipaZ skrev:
knilsknilsson skrev:Själv är man 93'a :D
Fyller 18 iår med andra ord, men du kommer väl fortfarande ha kvar moppeintresset?
Självklart ska jag ha kvar mopparna de tänker jag inte sälja för än jag är pensionär :P. Ska köpa en Amazon framöver och söndagsköra lite med :D
Du har bra smak :wink:
Ja letar efter en amazon förfullt!
Lycka till :D det har varit dåligt med annonser på blocket nu men det kommer nog igång till sommaren får vi hoppas <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är 19, o hållt på ett gäng år, o har ägt det mesta...man ska ju prova allt? :)

Angående ålder o moppar...min custom som jag bygger kommer jag nog aldrig sälja...

Men veteranisar kommer jag alltid ha en o annan :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->knilsknilsson: Jo, väldigt snålt:/ Kom in en nyss men den va lite väl dyr för mig :/
Neifelheim skrev:jag är 19, o hållt på ett gäng år, o har ägt det mesta...man ska ju prova allt? :)

Angående ålder o moppar...min custom som jag bygger kommer jag nog aldrig sälja...

Men veteranisar kommer jag alltid ha en o annan :wink:
Man ska prova allt o lite till om det är möjligt! :D
Veteraner är något speciellt!
Vi har ju lite andra grejer i familjen :P Te.x en busskur, en skyltdocka från 50talet tror ja :P Sen en raggarbil etc etc... Har allt möjligt :P
O när garaget väl är klart kommer jag ockupera en fin moppehörna!:wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul, du verkar ha rätt attityd, nu är det väl bara att "styra" dig rätt på så vis att du säljer allt "kinaskräp" och satsar de pengarna på att köpa riktiga mopeder i stället, eller en gammal bil, eller en gammal mc.... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bryggaren skrev:Kul, du verkar ha rätt attityd, nu är det väl bara att "styra" dig rätt på så vis att du säljer allt "kinaskräp" och satsar de pengarna på att köpa riktiga mopeder i stället, eller en gammal bil, eller en gammal mc.... :wink:
Jo, plastmopparna ska såklart säljas :)
Ska byta bort typhoonen mot en riktigt fin DT, men de kanske är för nytt på detta forum? tidig 90talare :)
Har tänkte o sälja av så mycket som möjligt och köpa något objekt o börja skruva med en o ha en o köra på :) Blir så tråkigt när alla får stå :/
Gammal bil kommer det defenetivt bli, riktiga mopeder med.
Men MC, tror inte riktigt det är min grej, men man vet aldrig! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar