Hur många kör moped egentligen?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
c.impala

Inlägg av c.impala »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härlig bild Lasse ,sist jag tog en tur var för nån vecka sen och då blev det en snabbrunda runt byn på floridan
Bild
den här är från i nov. efter första snön hade fallit här i Skåne , tempen låg runt -14 så det blev en snabb tur ner till hamnen på 2 km <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härlig bild - får nog bli en puch igen.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
c.impala

Inlägg av c.impala »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fint att man kan försöka locka över några på den "RÄTTA" sidan :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he finns ju redan en... :) men tar nog ett tag att montera ihop den efter lacken, en hel del nytt behövs ju dit oxå, nån göng under sensommaren kan det kanske bli en provtur.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det skall bli en repa idag :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Det skall bli en repa idag :P
Grattis Conrad, Jag startade min i dag det rykte så gott 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
c.impala

Inlägg av c.impala »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Visst ja hur kunde ja glömma ,det ser vi framemot Raketaren <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt affe - 2-taktsröken luktar ju så gott, en perfekt start på dagen :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
crescent-1228

Inlägg av crescent-1228 »

ilogurra skrev:
crescent-1228 skrev:kör moped dagligen till och från tåget då jag pendlar till karlstad :D
Hur vågar du lämna moppen i tolita jonas :shock: :shock: Är ju så MYCKET folk som kan sno den

men om den är borta när jag kommer hem så vet jag vart jag ska åka, till ditt garge :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag körde jag ( på en gatstump som var ren) Inget slask på mina grejer inte :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

crescent-1228 skrev:men om den är borta när jag kommer hem så vet jag vart jag ska åka, till ditt garge :lol:
Men jag hittar inte ut från skogen när jag väl hämtat den! :( Så du får leta på skogsstigen!! <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

alf-johan skrev:I dag körde jag ( på en gatstump som var ren) Inget slask på mina grejer inte :wink:
Hur lyckades du hitta en ren och en gatstump där du bor affe :roll: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Grannen skrev:
alf-johan skrev:I dag körde jag ( på en gatstump som var ren) Inget slask på mina grejer inte :wink:
Hur lyckades du hitta en ren och en gatstump där du bor affe :roll: :wink:
Renen kallades för gatstump förstår du 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Benstump förstår jag men gatren eller var det en rengÅta. :wink:
Nu måste lilla solstrålarna snart börja titta fram innan man får krupp :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja vägren har man ju hört men.. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar