<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag får väl fylla på 60talet lite eftersom jag såg mitt första ljus 68.
Kunde inte låta bli att slänga in en bild på min dappe 62a så man kan avnjuta designen på mopeder från det årtiondet. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gör inte ett dugg enligt mig, tycker de är skönt och ha en massa erfarna grabbar och tjejer på forumet.
Jag har suttit tillräckligt länge bland fjuniga och flamsiga 15 åringar som inte ens vet hur man tar bort en plugg i insugskanalen. Visst alla är nybörjare någon gång men men. <!-- </EdIndex> --></div>
Håller med! Vi har ju alla ett gemensamt intresse oavsett ålder. De som har mer erfarenhet ska kunna hjälpa nybörjare annars dör ju hobbyn ut. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:
Håller med! Vi har ju alla ett gemensamt intresse oavsett ålder. De som har mer erfarenhet ska kunna hjälpa nybörjare annars dör ju hobbyn ut.
så känner jag, tycker ja har kommit till de stadiet då ja inte vill fråga en nykläckt 15åring om hjälp för att t.ex. fräsa ur ett motorblock. visst man kanske är erfaren redan då men sen är de ju va personen tycker själv. <!-- </EdIndex> --></div>
Mattias-M skrev:
så känner jag, tycker ja har kommit till de stadiet då ja inte vill fråga en nykläckt 15åring om hjälp för att t.ex. fräsa ur ett motorblock. visst man kanske är erfaren redan då men sen är de ju va personen tycker själv.
Håller med! Förr så kanske man frågade sin kompis som var ett moppe fucko, Men nu frågar man som kan motorer å så bättre Vi behöver er gamla, å ni gamla oss! <!-- </EdIndex> --></div>