Ålder på forumet

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Peppe^ skrev:
SachsMekarn skrev:90-talet leder :shock:
Jag trodde att det var mest "äldre" här, men det verkar som om det kryllar av snorisar :lol:
Ja .. inte alls samma medel som då (och nu är ju folk ännu äldre än när dom röstade här)
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=3101&highlight=%E5lder&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara ungdomar förutom Fader ForAffe och jag :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som det står i min signatur, fyllde moppe 060611, och är alltså 91a <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är en sen 73:a <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag får väl fylla på 60talet lite eftersom jag såg mitt första ljus 68.
Kunde inte låta bli att slänga in en bild på min dappe 62a så man kan avnjuta designen på mopeder från det årtiondet.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->1977 kom jag till världen <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm....1960-talet har passerat 1990-talet..nu..... :whistel: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi leder thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gör inte ett dugg enligt mig, tycker de är skönt och ha en massa erfarna grabbar och tjejer på forumet.

Jag har suttit tillräckligt länge bland fjuniga och flamsiga 15 åringar som inte ens vet hur man tar bort en plugg i insugskanalen. Visst alla är nybörjare någon gång men men. <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En bra blandning är det bästa:) <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

körmoped skrev:En bra blandning är det bästa:)
Håller med! Vi har ju alla ett gemensamt intresse oavsett ålder. De som har mer erfarenhet ska kunna hjälpa nybörjare annars dör ju hobbyn ut. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Mattias-M

Inlägg av Mattias-M »

Raketsport skrev:
Håller med! Vi har ju alla ett gemensamt intresse oavsett ålder. De som har mer erfarenhet ska kunna hjälpa nybörjare annars dör ju hobbyn ut.
så känner jag, tycker ja har kommit till de stadiet då ja inte vill fråga en nykläckt 15åring om hjälp för att t.ex. fräsa ur ett motorblock. visst man kanske är erfaren redan då men sen är de ju va personen tycker själv. <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

Mattias-M skrev: så känner jag, tycker ja har kommit till de stadiet då ja inte vill fråga en nykläckt 15åring om hjälp för att t.ex. fräsa ur ett motorblock. visst man kanske är erfaren redan då men sen är de ju va personen tycker själv.
Håller med! Förr så kanske man frågade sin kompis som var ett moppe fucko, Men nu frågar man som kan motorer å så bättre :) Vi behöver er gamla, å ni gamla oss! 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är "gammal" enligt er fjuniga ungsters :?: <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

Grannen skrev:Vad är "gammal" enligt er fjuniga ungsters :?:
70+ då är man gammal :P Sen kan man ju se de på andra sätt:P <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar