INTE Helt SJUKt

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

INTE Helt SJUKt

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om nån undrar över att jag har varit påloggad nästan dygnet runt den här veckan och skrivit en massa på alla möjliga tider
Så beror det på att jag i måndags åkte på rosfeber (har inget med Nroos att göra) :cry2:

När jag var till läkaren på tisdag fm hade jag 200 i sänka och det var visst lite högt staff_36-1
för han undrade hur jag hade lyckats ta mig dit och jag borde nog inte kora hem själv :bike_pedalare:
Nåja jag fick en 10dagars penicillinkur och jag måste ligga med benet (där själva infektionen sitter) högt hela fiden
Det kan ju iofs vara skönt men på tisdagskvällen började det bli hate-wall.gif J-VLIGT tråkigt
Tur att man nådde musen (till datorn) från ryggläget annars hade jag nog dött
och inte blir man "sovtrött" nät man ligger hela tiden

på onsdagsmorgonoen hade jag läst alla sidor på internet (kändes det som)
så då satt jag och klickade forumindex hela tiden i väntan på att nån skulle skriva nåt oregonian_mornincoffee.gif

då började jag skriva lite kommentarer för att locka nån annan till att skriva nåt
Idag var ja tillbaks för att på nytt kolla sänkan men den hade knappt sjunkit nåt
men jag känner mig bättre iallafall men ryggläget måste fortsäffa så nu är det ännu mer hate-wall.gif J-VLIGT tråkigt

så nu fick jag för mig att skriva det här
och ni behöver varken svara eller kommentera , inte ens läsa om ni inte vill <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen aning vad det är men låter väldigt jobbigt braxen :( <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Krya på dig :accident: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har det ju helt perfekt - ryggläge,musen och fri surf...vad mer kan en man begära.... :roll:
ja de ska va nått man dricker när man får oväntat besök :idea:
För faan, jag kom på det....skriv en bok i ämnet - titeln har du ju fått av mig redan:ryggläge,musen och fri surf...vad mer kan en man begära.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sjukdomen går över ,inga problem, men det är så jäv-a tråkigt

jag har råkat ut för samma förut
Det är visst samma bacelusker som halsfluss men dom simmar vilse i mig och hamnar i ena benet
Jag har konsligt nog aldrig haft halsfluss
undrar vad ett benbrott skulle bli på mig... gipsad hals... :cold: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rosfeber är väl inte att leka med direkt, eller har jag fel?!
Jag är glad att du skrev och berättade för oss, för då kan vi halta och lytta göra varandra forumsällskap dag som natt :D Man har ju inte direkt några fasta sovtider då man är sjuk.

Håller tummarna att sänkan sjunker snart.
Krya på dig så länge, Braxen! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Krya på dig!
Jobbigt och inte läsa om man börjar uppifrån en text och ser att det står så i slutet :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja man vill ju inte att det blir som i Magnus o Brasse när han pluggade till läkare
och sista terminen bara lyckades höja... i sänka... staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vi kanske kan göra en egen tråd där ingen behöver bry sig..
"de halvlamas tråd" där kan vi grotta på halva nätterna om alla möjliga ting.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ni får starta en ny Tråd: Sjukdom,olycksfall och tråden för dom lama :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, man kan göra en exklusiv tråd som bara är tillgänglig & synlig för medlemmar i "De lamas-förening". :lol: Ingen läsning utan åkomma :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"de halvlamas ointressanta vetande" tillträde endast behöriga som inte har bättre för sig.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Ari

Inlägg av Ari »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du åkt på det där IGEN :!: :!: :shaking shocked:

Ja du såg ganska blek ut när vi träffades på moppeklubben i måndags Bild Bild

Krya på dig Braxen :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl det där isbadandet kanske :wink: ,skämt åsido krya på sig.. :snooze: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej, Rosfeber ät inget man önskar sig precis :x Har en spelpolare som får det säkert en gång/år :cry: Han jublar ju inte direkt :evil:

Hoppas på en snabb bättring, så inte moppebränslet surnar i tanlkarna :? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar