halsning

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
tompa
Kontakt:

halsning

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skickar en varm halsning har fran sodern, bara 32 grader i skuggan i solen ar det skitvarmt :wink: :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Changa på bara mvh alf-johan slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du valde fel vecka att åka bort för de e värmebölja här i svedala också så vi är inte avundsjuka för fem öre... :whistel: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt! Se upp med halsningen :drunken: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Joo du Tompa, här hemma är det som sagt också varmt, jag hade 23 grader inne i skuggan igår kväll och på solen är det 5000 grader.
Hur går det med de snygga hjulen med massor av ekrar, blir det några till salu eller?
Öl är hälsa, hälsa ofta slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det låter ju varmt å gott...försiktig bara ölen brukar ha en tendens att i hög värme ge en två högerfötter :drunken: håller ju med lorden...fruktat vad varmt det plötsligt blivit här i gammla sverige...dessutom får vi ju isen i groggen direkt från taken här :wink: .. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Usch hemma igen till snö och arbeta och annat joks. nej några snygga hjul blev det inte den är gången,.
no have va det enda dom sa thaiarna :cry: men många schang å singha har det blivit :lol: å bytt skinn några gånger har vi hunnit med också <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->He, he, Det röd-rosa tonen man får innan ömsningen brukar kännas. :oops:
Välkommen hem! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Välkommen hem Tompa, så changandet gick bra!!!! Mvh Alf-Johan :shocked: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar